- SupportBox.cz - https://supportbox.cz -

Propojujeme FORPSI a SupportBox

Přesměrujte si během chviličky vaše e-maily u FORPSI do Supportboxu!

Takto rychle to jde – podívejte se na náš videoobrázek s návodem (klikněte pro zvětšení):

forpsi [1]

Začněte přihlášením na adrese webmail.forpsi.com [2].

Pokud se přihlásíte prostřednictvím účtu postmaster, bude možné provádět nastavení pro všechny účty domény.

V případě, že potřebujete nastavit přesměrování pouze pro jeden účet, zadejte na přihlašovací stránce webmailu pouze tuto adresu a příslušné heslo.

Po přihlášení klikněte v levém menu na položku Volby a vyberte Přesměrování / Automatická odpověď.

V okně Přesměrování / Automatická odpověď vyberte možnost Předat dál, doplňte emailovou adresu, na kterou má být pošta přesměrována – nejdete jí v SupportBoxu ve vaší první zprávě.

Zaškrtnete-li volbu Ponechat lokální kopii, pak příchozí email zůstane i po přeposlání zachován také ve Vaší schránce.

Pro dokončení zvoleného nastavení nakonec klikněte v horní části záložky na odkaz „Uložit“, tímto se přeposílání aktivuje.

forpsi [3]

 

Upozornění: nastavíte-li přesměrování veškeré příchozí pošty do jiné schránky s ponecháním kopie a původní schránky nebudete vybírat, může se stát, že se schránka zaplní a nebude moci dále přijímat nové zprávy. Proto je potřeba jednou za čas emaily promazat.
Doporučujeme vše otestovat –  budete tak mít stoprocentní jistotu, že je vše tak, jak má být;-) :

Kontrola příchozích zpráv – zprávy vám přichází do SupportBoxu – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení  vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.

Důležitý krok:

Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností: