
Vyzkoušejte SupportBox na 14 dní zdarma
Vložte vaši e-mailovou adresu, kterou budete používat pro přihlašování. My vám na ni zašleme heslo. V dalším kroku si nastavíte e-mail, kam vám píší zákazníci.
Gmail je velmi oblíbený mailový klient a proto vám přinášíme rychlý návod, jak přesměrovat právě vaši schránku.
Přeposílat se mohou všechny nové zprávy nebo jen určité typy zpráv. Jediné, co se vám nebude přeposílat, pokud vyberete přeposílání všech nových zpráv, jsou zprávy v záložce Spam.
Takto rychle to jde – podívejte se na náš videoobrázek s návodem (klikněte pro zvětšení):
Návod krok po kroku:
Doporučujeme vše otestovat – budete tak mít stoprocentní jistotu, že je vše tak, jak má být;-) :
Kontrola příchozích zpráv
= zprávy vám přichází do SupportBoxu: zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.
Důležitý krok:
Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností:
Pokud máte vše hotovo, můžete pokročit dále a přizvat do vaší schránky kolegu.
Komentáře