Propojujeme Seznam.cz a SupportBox

Máte vaši e-mailovou schránku na portálu Seznam.cz?

Provedeme vás krok za krokem nastavením přesměrování vašich zpráv ze Seznamu.cz do SupportBoxu.

Postupujte podle našeho návodu:

  • Přihlašte se do vaší e-mailové schránky na Seznam.cz
  • V horní pravé části schránky klikněte na odkaz Nastavení

  •      V levé nabídce zvolte část Pravidla

  • Pro nastavení nového pravidla klikněte na tlačítko Nové pravidlo

  • Ověřte, zda je zatržena volba Pravidlo je aktivní
  • Nastavte Pokud všechny podmínky souhlasí
  • Z nabídky pole ??? zvolte Každá zpráva
  • A v části Proveď tuto akci zvolte Pošli kopii (v takovém případě přesměrovaná zpráva zůstane i ve vaší schránce) nebo Přesměruj a smaž (v takovém případě se zpráva přepošle a ve vaší schránce následně ihned smaže)
  • Do následujícího políčka zadejte adresu, na kterou budou zprávy přesměrovány – kterou vám přidělil SupportBox.

Klikněte na tlačítko Uložit

Takto by pak mělo vypadat vaše nové aktivní pravidlo pro přeposílání:

Doporučujeme vše otestovat –  budete tak mít stoprocentní jistotu, že je vše tak, jak má být;-) :

Kontrola příchozích zpráv – zprávy vám přichází do SupportBoxu – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení  vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.

Důležitý krok:

Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností:

  • V SupportBoxu vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP
  • Na doméně mít tzv. SPF záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.

Novinky na váš e-mail

E-mail *
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole