Propojujeme Websupport a SupportBox

Máte svou e-mailovou adresu u Websupport.cz nebo Websupport.sk? Ukážeme vám, jak ji snadno napojit na SupportBox.

Jak na to:

  1. Přihlašte se do vašeho WebAdminu u WebSupportu.
  2. Ve službách vyhledejte vaši doménu a klikněte na ni.
  3. V levém menu vyberte položku E-maily – Aliasy a přesměrování.
  4. Nyní klikněte v pravém horním rohu na zelené tlačítko Vytvořit nový alias/přesměrování.

Následně jen vyplníte potřebné údaje a vše potvrdíte.

V tomto kroku budete také potřebovat adresu, kterou vám vygeneroval SupportBox. Najdete jí ve vaší první zprávě, nebo v nastavení konkrétní schránky.

Doporučujeme vše na závěr otestovat –  budete tak mít stoprocentní jistotu, že je vše tak, jak má být. 😉

Jak můžete přesměrování schránky otestovat:

Kontrola příchozích zpráv – zprávy vám přichází do SupportBoxu – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení  vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.

Důležitý krok:

Nyní máte v pořádku přesměrování zpráv do SupportBoxu. Aby vaše odpovědi chodily zcela v pořádku také všem vašim klientům, je potřeba mít nastavenu jednu z těchto dvou možností:

  • V SupportBoxu vyplněné nastavení vašeho vlastního SMTP
  • Na doméně mít tzv. SPF záznam, který bude potvrzovat, že máme právo vaše e-maily odesílat.

TIP: Pokud se rozhodnete pro nastavení vlastního SMTP
(doporučujeme🙂) bude se vám zajisté hodit náš článek Jak si nastavit vlastní SMTP pro Websupport.

Novinky na váš e-mail

E-mail *
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole