Propojujeme Wedos a SupportBox

Máte-li váš e-mail zřízen u Wedos.cz, přesměrujete jej do SupportBoxu několika jednoduchými kroky:

Po přihlášení na adrese client.wedos.com, v sekci webhosting vyberte detail hostingu a v levém menu zvolte E-mailové schránky. Uvidíte zde seznam e-mailových schránek v této doméně. Vlevo u každé schránky uvidíte 2 ikonky, první z nich slouží k otevření detailu schránky, druhá k jejímu smazání.

Pro úpravu stávající schránky klepněte na ikonku vlevo v seznamu schránek.

Přesměrování

přesměrování

Do pole Všechny příchozí zprávy přeposílat na e-mail vepište adresu ze SupportBoxu – najdete jí ve vaší první zprávě, kterou jsme vám poslali.

Zaškrtněte Smazat přesměrované zprávy, pokud si přejete zprávy po přesměrování smazat. Dále můžete do přeposlaných zpráv vložit hlavičku X-Envelope-To, obsahující původního příjemce zprávy.

Provedené změny potvrďte stisknutím OK ve spodní části okna. A máte hotovo!
Doporučujeme vše otestovat –  budete tak mít stoprocentní jistotu, že je vše tak, jak má být;-) :

  • kontrola příchozích zpráv – zprávy vám přichází do SupportBoxu – zkuste z vašeho nebo jiného mailového účtu poslat zprávu na e-mail, který jste právě přesměrovali. Měla by dorazit do SupportBoxu – po obnovení  vašeho prohlížeče (zmáčkněte najednou klávesy CTRL a R) ji pak uvidíte mezi příchozími.
  • kontrola odchozích zpráv – zprávy odchází vašim příjemcům – pošlete zprávu na libovolnou e-mailovou adresu, u které máte možnost rychlého ověření.
Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole