Řazení zpráv ve schránce

Každý uživatel SupportBoxu, který má vlastní přihlášení, si může zcela individuálně nastavit, jak se mu mají zprávy ve schránce řadit.  

Máte možnost si nastavit řazení zpráv ve výpise a také si můžete vybrat, na kterou zprávu chcete přeskočit po zodpovězení dotazu. 

Nastavení

Do nastavení Řazení zpráv se dostanete následovně:

Klikněte na ikonu vašeho avatara v pravém horním rohu a vyberte možnost Nastavení

V Nastavení vaší schránky vyberete v horním menu záložku Řazení zpráv.

Zde si můžete nastavit vše potřebné. 

Řazení zpráv ve výpise

Ve výpise zpráv se vám mohou tickety řadit dvěmi způsoby: 

  1. Od nejnovějších 
  2. Od nejstarších 

Klidně si vyzkoušejte, jaké řazení vám vyhovuje více. Nastavení můžete libovolně měnit podle potřeby. 

Každou úpravu nezapomeňte uložit. 

Na kterou zprávu přeskočit po zodpovězení dotazu

Další velmi užitečná funkce, která se vám může hodit, je možnost nastavení, co vám aplikace má zobrazit po odeslání odpovědi. 

Vybrat si můžete hned z několika možností:

  • Nejnovější zpráva
  • O jednu novější zpráva
  • O jednu starší zpráva
  • Nejstarší zpráva
  • Vrátit se na seznam všech zpráv 
  • Zůstat na zprávě 

 Vyberte pro vás to nejlepší možné řešení a nastavení uložte.
A máte hotovo. 🙂 

Pokud by vám s nastavením bylo cokoliv nejasného, obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme. 

TIP: Věděli jste, že si v SupportBoxu můžete nastavit i pořadí schránek, které máte v levém bočním menu, aby jejich pořadí více odpovídalo vašim potřebám? https://supportbox.cz/poradi-schranek/

Novinky na váš e-mail

E-mail *

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole