Každý uživatel SupportBoxu, který má vlastní přihlášení, si může zcela individuálně nastavit, jak se mu mají zprávy ve schránce řadit.  

A stejně tak si každý uživatel s vlastním přihlášením může nastavit to, na kterou zprávu chcete přeskočit po zodpovězení dotazu

Kde řazení zpráv nastavit 

Úplně vpravo nahoře klikněte na vaší fotografii/avatara a vyberte možnost Nastavení

Nyní v horním menu klikněte na záložku Řazení zpráv.

Zde si můžete nastavit jednotlivé možnosti. 

Řazení zpráv ve výpisu

Ve výpisu se vám tickety mohou řadit: 

  • Od nejnovějších 
  • Od nejstarších 
  • Dle SLA od nejkratšího času k vyřízení + od nejnovější
  • Dle SLA od nejkratšího času k vyřízení + od nejstarší


Na kterou zprávu přeskočit po zodpovězení dotazu

Další velmi užitečná funkce, která se vám může hodit, je možnost nastavení, co se vám má zobrazit po odeslání odpovědi. Neboli kam si přejete přeskočit poté, jakmile na zprávu odpovíte. 

Vybrat si můžete hned z několika variant:

  • Nejnovější zpráva
  • O jednu novější zpráva
  • O jednu starší zpráva
  • Nejstarší zpráva
  • Vrátit se na seznam všech zpráv 
  • Zůstat na zprávě 

Tickety ve stavu "Čekající"

Zde si můžete nastavit, jestli si přejete tickety ve stavu Čekající přesouvat do samostatné stejnojmenné složky, nebo zda je chcete nechávat v původní složce. 

Veškeré změny nezapomeňte Uložit

Pokud by vám s nastavením bylo cokoliv nejasného, obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme.