Ruční pravidla

Vaše zprávy můžete jednu po druhé, nebo i ve větších celcích zpracovávat pomocí ikonek nad seznamem zpráv – můžete je přidělovat kolegům, přidávat štítky, měnit jejich stav a mnoho dalšího. Pokud často používáte i ticketů více různých změn najednou, nastavte si určitě naše Ruční pravidla. Jedním kliknutím tak provedete více kroků najednou přesně podle vašich potřeb. Pokud chcete změny aplikovat na příchozí zprávy, nastavte si automatická pravidla.

Jak ruční pravidla nastavit:

Ruční, stejně jako automatická pravidla se nastavují vždy pro danou schránku.

Nastavení schránky otevřete pomocí ikonky ozubeného kolečka vlevo dole – vyberte název dané schránky:

V horní nabídce pak vyberte záložku Pravidla:

Následně můžete vybrat, jaký typ pravidla chcete vytvořit – zda ruční či automatické. Klikněte na zelené tlačítko Přidat aktivní pravidlo:

Nyní vyberte název vašeho pravidla – doporučuji popsat v názvu jeho princip. Vyberte, jaký typ pravidla si přejete, můžete obě varianty současně:

Pokud chcete nastavit pouze ruční pravidlo, nemusíte upřesňovat podmínku, kdy se má pravidlo automaticky spouštět – spustíte jej ručně pomocí ikonky blesku v detailu zprávy nebo v seznamu zpráv.

Tip: Pravidlo Odstranit přiřazené vlastní složky – využijete jej zejména, pokud chcete zprávy nepotřebujete mít nadále ve vlastních složkách a potřebujete je přesunout rychle do složky Vyřešené. Ve vlastní složce vám tak zůstanou jen zprávy, které je potřeba mít na očích.

Pomocí přidání akce nadefinujte postupně všechny akce, které chcete, aby se uskutečnili po spuštění pravidla. Nezapomeňte uložit.

V následujícím výpisu pak vždy uvidíte název daného pravidla i jeho typ – zda je ruční, či automatické při příjmu zprávy.

U každé zprávy, která bude zpracována pomocí ručního či automatického pravidla bude vždy vypsáno, které pravidlo se aplikovalo (případně jaké akce se přesně uskutečnily), abyste měli plnou kontrolu, co se se zprávami děje.

Ruční pravidlo spustíte kliknutím na ikonku blesku ve výpisu zpráv (můžete tak zpracovat více zpráv najednou) nebo v detailu zprávy:

Máte-li jakékoliv dotazy, napište nám nebo zavolejte, rádi pomůžeme.

Novinky na váš e-mail

E-mail *
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole