
Vyzkoušejte SupportBox na 14 dní zdarma
Vložte vaši e-mailovou adresu, kterou budete používat pro přihlašování. My vám na ni zašleme heslo. V dalším kroku si nastavíte e-mail, kam vám píší zákazníci.
V SupportBoxu můžete pracovat, aniž byste měli složku Odeslané – všechny vaše odeslané i vyřízené zprávy najdete ve složce Vyřešené.
Pokud vám ale z jakéhokoliv důvodu tento koncept nevyhovuje, můžete si složku Odeslané zapnout. Díky ní pak u dané schránky uvidíte všechny jednotlivé zprávy, které jste odesílali.
Jak na to:
V levém spodním rohu stránky klikněte na ikonku ozubeného kolečka – dostanete se přes ní do Nastavení schránky.
V nastavení vaší schránky klikněte na záložku Složky. V horní části uvidíte zelené tlačítko Přidat složku odeslané.
Klikněte na toto tlačítko, v seznamu schránek pod ním vám tak přibyde složka Odeslané.
Můžete u ní uchopit ikonku tří čar kurzorem a přesunout na pořadové místo, které vám vyhovuje – například mezi složku Nové a Moje. Při obnovení stránky si aplikace tuto změnu bude pamatovat a zobrazí vám ji také v levém menu.
Pokud se rozhodnete kdykoliv budoucnu složku Odeslané zrušit, klikněte na tomto místě v nastavení na červené tlačítko Odstranit složku odeslané. Nemusíte se bát, žádné zprávy tím neztratíte, jen je uvidíte pouze ve složce Vyřešené.
Máte-li jakékoliv dotazy, dejte nám vědět, rádi pomůžeme!
Komentáře