Složka Odeslané

V SupportBoxu můžete pracovat, aniž byste měli složku Odeslané – všechny vaše odeslané i vyřízené zprávy najdete ve složce Vyřešené.

Pokud vám ale z jakéhokoliv důvodu tento koncept nevyhovuje, můžete si složku Odeslané zapnout. Díky ní pak u dané schránky uvidíte všechny jednotlivé zprávy, které jste odesílali.

Jak na to:

V levém spodním rohu stránky klikněte na ikonku ozubeného kolečka – dostanete se přes ní do Nastavení schránky.

nastaveni_schranek

V nastavení vaší schránky klikněte na záložku Složky. V horní části uvidíte zelené tlačítko Přidat složku odeslané.

odeslane

Klikněte na toto tlačítko, v seznamu schránek pod ním vám tak přibyde složka Odeslané.

Můžete u ní uchopit ikonku tří čar kurzorem a přesunout na pořadové místo, které vám vyhovuje – například mezi složku Nové a Moje. Při obnovení stránky si aplikace tuto změnu bude pamatovat a zobrazí vám ji také v levém menu.

odeslane2

Pokud se rozhodnete kdykoliv budoucnu složku Odeslané zrušit, klikněte na tomto místě v nastavení na červené tlačítko Odstranit složku odeslané. Nemusíte se bát, žádné zprávy tím neztratíte, jen je uvidíte pouze ve složce Vyřešené.

Máte-li jakékoliv dotazy, dejte nám vědět, rádi pomůžeme!

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole