Napojujete-li vaši schránku, která je původně umístěna na Gmailu, můžete se stát, že vaše SMTP bude vyžadovat povolení zabezpečení třetí strany.
Postup:
Přihlašte se do vašeho Google účtu, na kterém je vaše schránka vedena.
V hlavním rozhraní Google účtu vyberte v levém menu položku Zabezpečení. Dostanete se sem také přímo proklikem na adresu: https://myaccount.google.com/security
Na stránce sjeďte níže a vyhledejte položku Přístup méně zabezpečených aplikací.
Klikněte na položku Zapnout přístup. Nemusíte se obávat, že by povolením přístupu pro SupportBox docházelo k bezpečnostnímu riziku, naše aplikace je velmi dobře zabezpečená.
Přesuňte šedé tlačítko napravo do polohy Zapnuto.
Nyní si můžete zkontrolovat, zda se vaše změna automaticky uložila.
Máte-li jakýkoliv dotaz, ozvěte se, rádi poradíme a pomůžeme.
Pokud se změna propsala, můžete vyzkoušet, zda je nyní možno v pořádku zprávy ze SupportBoxu přes vaše vlastní SMTP posílat.
SupportBox je jednoduchá aplikace, která vám pomůže zjednodušit a zpřehlednit komunikaci s vašimi zákazníky.
Delegujte, automatizujte, zvyšte svou produktivitu.
Vložte vaši e-mailovou adresu, kterou budete používat pro přihlašování. My vám na ni zašleme heslo. V dalším kroku si nastavíte e-mail, kam vám píší zákazníci.
Komentáře