- SupportBox.cz - https://supportbox.cz -

Statistiky chatů

To co nemůžete změřit, nemůžete zlepšit. Záleží nám na tom, abyste vaše služby směrem k zákazníkům neustále zlepšovali. 

K dosavadním statistikám SupportBoxu jsme přidali statistiky chatů. Máte tak perfektní přehled o tom, jak chat vaši klienti využívají. Na první pohled vidíte, kolik minut, nebo hodin stráví vaši operátoři chatováním. 

Kde statistiky najdete 

Ve svém SupportBoxu klikněte v levém spodním rohu na ikonu grafu.

[7]

Jakmile si Statistiky otevřete, vyberte v horní liště záložku Chaty

[8]

Zde si můžete nastavit požadované časové období, které chcete sledovat. Například od 1. 5. 2019 do 30. 9. 2019. Klikněte na tlačítko Filtrovat, následně se vám dole zobrazí výsledky.

[9]

Vysvětlivky: 

Statistiky konkrétního uživatele 

Pokud si chcete vyfiltrovat statistiky konkrétního operátora, stačí v levé tabulce Uživatel kliknout na jméno a pak znovu na tlačítko Filtrovat. Nyní uvidíte statistiky vybraného operátora. 

[10]

Statistiky více uživatelů

Ve statistikách je možné si vyfiltrovat výsledky například dvou uživatelů najednou. V tomto případě držte klávesu CTRL a myší klikněte na konkrétní uživatele. Následně výběr potvrďte tlačítkem Filtruj a máte hotovo! 

[11]

Zrušení výběru uživatelů 

V případě, že se potřebujte dostat zpět na výpis statistik celého týmu vám také pomůže klávesa CTRL. Držte klávesu CTRL a myší odklikejte vybrané uživatele. Opět potvrďte tlačítkem Filtruj a hned jste zpět na statistikách celého týmu. 

Tým – chaty 

Další užitečné statistiky najdete v horní liště v záložce Tým – chaty.

[12]

Zde můžete opět filtrovat různé uživatele. Postup je stejný jako v záložce Chaty. Pokud nevyberete žádného uživatele, máte před sebou statistiky celého týmu. 

Pomocí klávesy CTRL na vaši klávesnici můžete vybírat konkrétní uživatele. 

Stejný postup platí i pro vrácení do původního stavu. Opět přes Klávesu CRTL odklikáte všechny označené uživatele. 

Časové období si také můžete nastavit dle aktuální potřeby. 

Tabulka výsledků 

V záložce Tým – chaty vidíte podobné výsledky, jaké jste mohli vidět i v záložce Chaty, s tím rozdílem, že zde máte data pěkně pohromadě.

Na jedno kliknutí si můžete tabulku setřídit tak, jak potřebujete. Stačí kliknout na ikonu šipeček, které jsou umístěny v každém sloupci. 

[13]

V prvním sloupečku Agent si můžete agenty seřadit podle abecedy. 

[14]

Ve druhém sloupečku Počet chatů celkem si můžete seřadit agenty podle celkového počtu chatů. 

[15]

Třetí sloupeček Prům. délka chatu vám ukáže průměrnou délku chatu. Opět můžete setřídit vzestupně, nebo sestupně, podle potřeby. 

V posledním sloupečku Prům. čas první odpovědi, si opět můžete setřídit vzestupně, nebo sestupně průměrný čas první odpovědi agenta. 

[16]

Je vám něco nejasného a potřebujte poradit? Obraťte se na nás. Rádi vám vše vysvětlíme a poradíme. Jsme tu pro vás. 🙂