Většina firem nemá pracovní dobu 24 hodin denně po 7 dnů v týdnu, a proto je tu možnost si nastavit v každé z vašich schránek pracovní dobu dle potřeby.  

V době, kdy bude vaše pracovní doba probíhat (například od 8:00 do 16:00), vám budou na příchozí zprávy chodit notifikace (do mobilní aplikace chodí notifikace stále). Zároveň vám pracovní doba dokáže zpřesnit i vaše statistiky

Jak pracovní dobu schránky nastavit

Pro každou schránku si můžete nastavit jinou pracovní dobu. Pro nastavení je tedy potřeba si vlevo dole kliknout na ikonku ozubeného kolečka a následně v nabídce vybrat název schránky, u které budete pracovní dobu určovat.

V horním menu vyberte položku Chování schránky.

Na stránce sjeďte níže a nejděte sekci Pracovní doba, kde si nastavíte vaší pracovní dobu „od“ kdy „do“ kdy vyřizujete e-maily vašich zákazníků pro jednotlivé dny. 

Nastavená pracovní doba je vždy stejná pro celou schránku. Jestli ponecháte pole „od“ a  „do“ nevyplněná, znamená to, že v daný den nepracujete. 

Upozornění: 
Ve statistikách je vždy zohledněna pracovní doba, která je v daný den nastavená. To v praxi znamená, že pokud přenastavíte/změníte pracovní dobu ve schránce, změny ve statistikách se vám zpětně nepropíšou. 

Pod tabulkou je k dispozici možnost Neobslouženo o svátcích. Touto funkcí si jednoduše nastavíte, jestli se mají/nemají v pracovní době zohledňovat české státní svátky. 

Jakmile budete mí vše nastaveno, nezapomeňte změny Uložit

Máte-li jakékoliv otázky, napište nám, nebo zavolejte, rádi poradíme!