SupportBox napojení na Freelo

Freelo

freelo Freelo je český nástroj pro organizaci úkolů a řízení projektů. Pokud potřebujete mít stále jasno, v jakém stavu jsou vaše úkoly, zda se neblíží nějaký deadline, nebo zda se blížíte k vyčerpání stanoveného rozpočtu, skvěle vám s tím pomůže právě Freelo.

Můžete si také snadno spojit Freelo se SupportBoxem a když to uděláte, můžete si z příchozího e-mailu vytvořit jedním kliknutím nový úkol ve Freelu.

Pokud již u daného kontaktu nějaký úkol existuje, uvidíte to hned vedle příchozí zprávy. Jedním klikem se přes tuto informaci dostanete přímo do Freela, do administrace daného úkolu. Přímo z pluginu u zprávy od klienta můžete přiřadit kolegy a přidat pro ně poznámku.

Naopak z Freela se snadno prokliknete u daného úkolu zpátky do SupportBoxu, abyste mohli danému klientovi rychle odpovědět.

Jak Freelo napojit:

Ve vašem SupportBoxu klikněte na nastavení schránky – můžete tak učinit pomocí ikonky zcela vlevo dole – ozubené kolečko, vyberte název schránky o kterou jde.nastaveni_schranek

V horní nabídce najděte záložku Pluginy.

pluginy

Nyní před sebou vidíte nabídku aktivních a neaktivních pluginů. Najděte ve spodní části mezi dostupnými pluginy plugin s názvem Freelo. Klikněte na zelené tlačítko Instalovat.plugin1

Nyní uvidíte váš plugin v horní části obrazovky, mezi nainstalovanými pluginy. Klikněte na žluté tlačítko Nastavení.

plugin2

V dalších krocích budeme potřebovat e-mail, který používáte k přihlášení do Freela – napište jej do prvního políčka.

plugin3 Do druhého políčka pak vložte API klíč z Freela.

Přihlašte se do Freela a klikněte na ikonku panáčka v pravém horním rohu a vyberte položku Nastavení.

plugin4

Sjeďte zhruba do poloviny obrazovky a najděte položku API klíč – zkopírujte jej a vložte do SupportBoxu.

plugin5

Uložte a máte hotovo!

A co teď můžete očkávat:

U každé příchozí zprávy v SupportBoxu najdete napravo seznam vašich aktivních pluginů – mezi nimi bude i Freelo plugin. Vypadá takto:

Chcete-li z příchozí zpávy vytvořit úkol ve Freelu, klikněte do výběrového okénka pod logem Freela. Rozklikněte nabídku Přidat do a vyberte seznam, do kterého má být zpráva jakožto nový úkol přidána. Můžete nadefinovat název úkolu (jinak se vytvoří z předmětu zprávy) a napsat poznámku kolegovi.

  

Uložte tlačítkem Přidat úkol. Za malou chvilku uvidíte nově přidaný úkol s předmětem vašeho e-mailu v pluginu vedle zprávy.

Můžete na něj kliknout  – otevře se vám tak přímo jeho detail ve Freelu:

Ve Freelu najdete u daného úkolu odkaz, který vás zavede zpět ke zprávě v SupportBoxu.

Máte-li jakékoliv dotazy, dejte nám vědět, rádi pomůžeme!

Návod jsme aktualizovali 17.4. 2019

Novinky na váš e-mail

E-mail *
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

  • SupportBox Podcast: Jak efektivně řídit projekty | SupportBox.cz 06.07.2018 11:35

    […] můžete s Freelo snadno propojit díky pluginu. Když vám zákazník napíše, snadno jedním kliknutím z e-mailu uděláte úkol […]

Přidat komentář

* Nezapomeňte na povinné pole