SupportBox napojení na Freelo

Freelo

freelo Freelo je český nástroj pro organizaci úkolů a řízení projektů. Pokud potřebujete mít stále jasno, v jakém stavu jsou vaše úkoly, zda se neblíží nějaký deadline, nebo zda se blížíte k vyčerpání stanoveného rozpočtu, skvěle vám s tím pomůže právě Freelo.

Můžete si také snadno spojit Freelo se SupportBoxem a když to uděláte, můžete si z příchozího e-mailu vytvořit jedním kliknutím nový úkol ve Freelu.

Pokud již u daného kontaktu nějaký úkol existuje, uvidíte to hned vedle příchozí zprávy. Jedním klikem se přes tuto informaci dostanete přímo do Freela, do administrace daného úkolu. Můžete tam přiřadit kolegy, přidat poznámku, jakkoliv úkol upravit.

Naopak z Freela se snadno prokliknete u daného úkolu zpátky do SupportBoxu, abyste mohli danému klientovi rychle odpovědět.

Jak Freelo napojit:

Ve vašem SupportBoxu klikněte na nastavení schránky – můžete tak učinit pomocí ikonky zcela vlevo dole – ozubené kolečko, vyberte název schránky o kterou jde.nastaveni_schranek

V horní nabídce najděte záložku Pluginy.

pluginy

Nyní před sebou vidíte nabídku aktivních a neaktivních pluginů. Najděte ve spodní části mezi dostupnými pluginy plugin s názvem Freelo. Klikněte na zelené tlačítko Instalovat.plugin1

Nyní uvidíte váš plugin v horní části obrazovky, mezi nainstalovanými pluginy. Klikněte na žluté tlačítko Nastavení.

plugin2

V dalších krocích budeme potřebovat e-mail, který používáte k přihlášení do Freela – napište jej do prvního políčka.

plugin3 Do druhého políčka pak vložte API klíč z Freela.

Přihlašte se do Freela a klikněte na ikonku panáčka v pravém horním rohu a vyberte položku Nastavení.

plugin4

Sjeďte zhruba do poloviny obrazovky a najděte položku API klíč – zkopírujte jej a vložte do SupportBoxu.

plugin5

Uložte a máte hotovo!

A co teď můžete očkávat:

U každé příchozí zprávy v SupportBoxu najdete napravo seznam vašich aktivních pluginů – mezi nimi bude i Freelo plugin.

Vypadá takto:

plugin7

Rozklikněte nabídku Přidat do a vyberte seznam, do kterého má být zpráva jakožto nový úkol přidána.

freelo6

Můžete se pak také prokliknout do daného seznamu ve Freelu a dále s ním pracovat. A naopak – ve Freelu najdete u daného úkolu odkaz, který vás zavede zpět ke zprávě v SupportBoxu.

plugin8

Máte-li jakékoliv dotazy, dejte nám vědět, rádi pomůžeme!

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole