SupportBox vs. Zendesk

SupportBox je alternativa Zendesku.
A zde jsou důvody, proč na něj přejít...

Přemýšlíte o tom, že byste mohli využívat SupportBox namísto Zendesku?

Chceme vám rozhodování co nejvíce ulehčit. Dali jsme dohromady informace, které vám pomohou vybrat si to nejlepší řešení právě pro vás.  Porovnali jsme  Zendesk se SupportBoxem jak z pohledu vašeho, tak také vašich zákazníků, či ceny.

1) SupportBox je mnohem snazší na ovládání

Nebaví vás prokousávat se hromadou nastavení a číst příručky, abyste se vyznali v nekonečném množství nastavení Zendesku?

V SupportBoxu nebudte muset. Vše co uvidíte po přihlášení, bude pouze vaše schránka.

SupportBox vám umožní automatizovat vyřizování e-mailů. Jedním kliknutím vložíte do zprávy připravené odpovědi na nejčastější dotazy.

Stav celé vaší klientské podpory uvidíte v podrobných statistikách, a to včetně hodnocení spokojenosti ze strany zákazníků.

Snadno si napojíte SupportBox na další aplikace a máte tak veškeré potřebné informace k objednávce nebo zákazníkovi hned při ruce vedle e-mailu.

"SupportBox vďaka svojim funkciám výrazne zjednodušuje a zlepšuje starostlivosť o našich zákazníkov. A čo môže byť lepšie ako šťastný zákazník? O to nám predsa všetkým ide. SupportBox v našej firme výrazne zefektívnil komunikáciu so zákazníkmi a ušetril nám tak kopec časua...vrások na tvári."

Peter Švaral Fitshaker.cz

2) SupportBox je osobní pro vaše zákazníky

Na klasické e-maily jste zvyklí nejen vy, ale také vaši zákazníci.

Proto jsme SupportBox vytvořili tak, aby byl pro zákazníky transparentní a vaše odpovědi vypadaly, jako když vůbec žádný systém nepoužíváte.

Žádné korporátní šablony. Zákazníci se nemusí přihlašovat do systému a znát číslo svého ticketu.

Stačí pouze obyčejný e-mail.

3) Supportbox je vytvořen pro spolupráci

Pokud si vyberete složitý nástroj, přidá vám spousty hodin práce navíc.

Vynásobte to počtem lidí ve vašem týmu a dostanete ohromné množství ztraceného času.

Proto SupportBox obsahuje pouze ty funkce, které opravdu potřebujete a které vám čas naopak šetří!

Pomáhejte svým zákazníkům společně s kolegy.

Zprávy můžete přiřazovat jiným členům týmu, každý tak ví, za co je zodpovědný, a nic se neztratí.

Komunikujte v pozadí

Přidejte si ke zprávě soukromou poznámku, kterou vidíte pouze vy a váš tým. Můžete se dotázat kolegy, nebo kontrolovat odpovědi od nových lidí v týmu předtím, než jsou zaslány zákazníkovi.

Vždy víte, co se děje

Vždy u každé zprávy víte, co s ní kdo dělal. Nikdo se nemůže vymlouvat, že odpověděl, nebo že zprávu vyřizoval přece kolega. Každé přesunutí, přiřazení, odpověď, hodnocení, vše se zaznamenává.

4) SupportBox je dostupný

Věříme, že šikovný nástroj by měl šetřit nejen čas, ale také peníze. 

Naše cena je jednoduchá: pouze 300 Kč za uživatele za měsíc.

Srovnejte naši cenu s cenou Zendesku ve variantě Team a uvidíte, kolik ušetříte.

1 uživatel 3 uživatelé 5 uživatelů 10 uživatelů
SupportBox 300 Kč / měsíc 900 Kč / měsíc 1.500 Kč / měsíc 3.000 Kč / měsíc
Zendesk 600 Kč / měsíc 1.800 Kč / měsíc 3.000 Kč / měsíc 6.000 Kč / měsíc
Ročně ušetříte 3.600 Kč / rok 10.800 Kč / rok 18.000 Kč / rok 36.000 Kč / rok

5) Jsme tu, abychom vám pomohli

Zakládáme si na tom, abyste byli se SupportBoxem maximálně spokojeni.

Proto vám rádi pomůžeme a zodpovíme veškeré vaše dotazy. Jsme dostupní neustále na chatu, e-mailu a telefonu. Rádi si s vámi zavoláme i přes Skype nebo Google hangout.

Také vám pomůžeme s přechodem z vašeho stávajícího řešení a naimportujeme vaše e-maily.

Pár dalších důvodů, proč uvažovat o změně

S našimi zákazníky jsme velmi často v kontaktu a zajímá nás, jak jsou spokojeni, případně které nové funkce by se jim hodily.

Stovky spokojených zákazníků přešlo z e-mailu na SupportBox, a co na to říkají?

Připraveni na změnu?

Spolu s celým týmem můžete začít využívat SupportBox během pár minut!

Vytvořit účet zdarma

Máte dotaz?

Napište nám na podpora@supportbox.cz, nebo zavolejte na +420 778 443 348 a rádi vám pomůžeme a poradíme.