
Vyzkoušejte SupportBox na 14 dní zdarma
Vložte vaši e-mailovou adresu, kterou budete používat pro přihlašování. My vám na ni zašleme heslo. V dalším kroku si nastavíte e-mail, kam vám píší zákazníci.
Ukázka univerzálního pluginu v praxi:
Detailní pohled na informace v pluginu:
Nastavení univerzálního pluginu:
Aktivace pluginu v SupportBoxu:
Univerzální plugin najdete v nastavení schránky (pro každou schránku si jej můžete nastavit jinak).
V levém menu vyberte schránku, u které chcete plugin nastavit. Klikněte na její název a v pravém horním rohu pak klikněte na Nastavení – viz obrázek:
Klikněte na záložku Pluginy. Zde najdete položku Univerzální plugin. Klikněte na zelené tlačítko Instalovat.
Plugin se vám nyní přesunul do horní části obrazovky, tam, kde máte ostatní aktivované pluginy.
Klikněte na tlačítko Nastavení napravo od pluginu:
Teď je potřeba vyplnit tři položky, poproste o podklady vašeho programátora:
Pojmenování – název, který uvedete se zobrazí napravo u zprávy od vašeho zákazníka – pod ním se zobrazí další informace, které sem napojíte.
Můžete si zde vygenerovat i nový klíč.
Při zobrazení ticketu je volána vámi nastavená URL. Na volání je očekávána odpověď ve formátu JSON. Ukázku dat, které plugin umí zpracovat, uvádíme níže v seznamu příkladů. E-mailová adresa zákazníka je na URL předávána na GET parametr s názvem „email“. Jakákoliv další zaslaná data nad rámec specifikovaného pole budou ignorována.
Technicky je jedno, v jakém jazyce či platformě request zpracujete. Důležité je korektní odeslání response s HTTP hlavičkou 200 ve formátu JSON. Na základě dotazů našich zákazníků doporučujeme při implementaci postupovat následovně:
Ukázky skriptů a vstupních dat:
Všechny ukázkové skripty najdete na URL http://supportbox.cz/download/universal.zip
V HTTP hlavičce je autorizace typu „Basic“.
Máte-li jakékoliv dotazy, napište nám, nebo zavolejte, rádi poradíme!
Komentáře