Upozornění na nové zprávy – notifikace

Často máme na práci i další činnosti než je vyřizování e-mailů.  Zároveň chceme ale vědět o každé nové zprávě, která nám přijde – její odesílatel bude určitě rád, když mu odpovíme co nejdříve.

V SupportBoxu si můžete nastavit upozornění,

  • přijde-li do schránky nová zpráva
  • pokud kolega některou ze zpráv přiřadil právě vám

Upozornění vám může přijít do vaší jiné e-mailové schránky, nebo vám novou zprávu může nahlásit váš prohlížeč.

Stačí, že máte otevřený prohlížeč – může být i ve zmenšeném stavu – minimalizovaný, nebo můžete zrovna něco hledat v jiném panelu prohlížeče – nevadí, upozornění uvidíte v pravém dolním růžku. Vypadá takto:

notifikace2

 

Neuteče vám tak nic a přesto můžete nerušeně dělat cokoliv jiného do té doby, než zpráva dorazí.

Nastavení notifikací:

Notifikace si může nastavit každý uživatel tak, jak potřebuje. Klikněte v pravém horním rohu na ikonku panáčka.

Najděte zde vaše jméno a pod ním položku Nastavení. Po rozkliknutí záložky Notifikace se vám objeví takováto nabídka – samozřejmě s vašimi údaji:

notifikace

V horní části máte možnost uvést e-mailovou adresu, na kterou vám případné notifikace mají chodit.

Následuje pak seznam vašich schránek – u každé z nich si můžete vybrat, zda chcete odstávat upozornění e-mailem, nebo signalizaci vaším prohlížečem.

notifikace3  Pozor – vyberete-li si notifikaci prohlížečem, při první příchozí (nebo přidělené  – dle vaší volby) zprávě se vás váš prohlížeč zeptá, zda skutečně souhlasíte s tím, aby vás na zprávy upozorňoval – viz obrázek. Je potřeba povolit zobrazení oznámení.

Pokud potřebujete cokoliv dovysvětlit, dejte vědět, rádi pomůžeme!

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole