Vlastní složka

Vlastní složka

Vlastní složka poslouží jako místo, kam budete odkládat zprávy, které potřebujete mít přehledně na jednom místě.

(Více obecných informací ke složkám najdete zde)

Vytvořte si schránku, do které budete přiřazovat vaše zprávy manuálně.

Jakmile vám přijde nová zpráva do vaší schránky, díky ikonce složky nad zprávou můžete přiřadit vaší zprávu do složky, do které si přejete.

Vlastní složku (ne virtuální, pouze tuto – manuálně přiřazovanou) můžete také vytvořit přímo u zprávy:

vlastnislozka

Příklad použití:

Všechny příchozí zprávy, které se například týkají referencí, zkušeností a pochval spokojených zákazníků, můžete tímto způsobem ručně přiřazovat do dané složky.

Stejně tak můžete složky používat k přehledné archivaci vašich zpráv a případnému následnému exportu, nebo zálohování.

Důležité upozornění – vlastní složky mají stejnou váhu jako defaultní složky, které ve schránce jsou standardně (Nové, Přidělené, Spam, a podobně) – proto pokud danou zprávu přidělíte do vaší Vlastní složky, z těchto složek zmizí.

Nastavte si chování složky:

Jak se má zachovat složka, když vám přijde odpověď na zprávu, kterou jste do složky přesunuli? Chcete-li, abyste vám přišla kvůli přehlednosti ve složce Nové, můžete si toto chování nastavit v Nastavení schránky:

Máte-li u schránky nastavena pravidla, která přesouvají zprávu do složky, přesunou vám zprávu vždy, i přestože zde nastavíte Přesunout do složky Nové.

Novinky na váš e-mail

E-mail *
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole