Potřebujete-li najít zprávu od zákazníka, bude to nyní v SupportBoxu velmi snadné a příjemné. Pro vyhledávání můžete použít okénko vpravo nahoře – vypište do něj výraz, který právě hledáte a potvrďte klávesou Enter.

Obratem se vám zobrazí výpis s výsledky vašeho hledání.

Pro lepší orientaci ve výsledcích vyhledávání máte k dispozici několik funkcí, které vám hledání ještě více zpříjemní. 

Zaškrtnou si můžete: 

  • Řadit podle data – vyhledané výsledky se vám seřadí od těch nejnovějších. 
  • Seskupit tickety – výsledky se vám seskupí do jednotlivých ticketů. To znamená, že při vyhledávání neuvidíte jednotlivé zprávy, které ticket obsahuje, ale uvidíte ve vyhledávání vždy celý ticket. 
  • Hledat v koši a spamu – vyhledávání rozšíříte i do složek Koš a Spam.

Jakmile si jednu zmožností při vyhledávání zaškrtenete, SupportBox si tuto volbu bude pamatovat už i pro příští vyhledávání. Jednotlivé možnosti si ale můžete kdykoliv libovolně upravit podle vaší potřeby. 

Support Box tip: Další tipy a triky pro snadné dohledání vašich zpráv najdete zde – SupportBox nenašel hledaný výraz

Pokročilý filtr

Klikněte na ikonku trychtýře – najdete jí vlevo nahoře, nad vaším výpisem výsledků vyhledávání.

Nyní můžete zpřesnit, podle čeho má SupportBox najít vaši zprávu. Vybírejte z následující nabídky:


Filtrů můžete použít i více najednou – nebojte se kombinovat.

SupportBox tip: Pro více informací o tom, jak funguje pokročilé filtrování určitě doporučujeme náš článek Filtry – orientace ve zprávách

Vyhledávání adresátů nebo příjemců

Pro vyhledávání adresátů nebo příjemců můžete hledat prostřednictvím celé e-mailové adresy, nebo jen její části – například „nekdo@gmail.com“ bude nalezeno i zadáte-li jen „nekdo“ nebo „gmail.com“.

Vyhledávání bere v potaz i tzv. reply-to adresu, najde Vám také zprávy od příjemce, který byl reply-to uveden.

Fulltextové vyhledávání v live chatu a telefonech

Vyhledávání jsme rozšířili i do live chatů a telefonů. 

Pomocí klíčového slova, e-mailové adresy, telefonního čísla, nebo třeba i štítku a podobně, snadno dohledáte ticket, který probíhal na live chatu, nebo telefonicky. 

Výsledky vyhledávání pak budete mít přehledně seřazeny od e-mailů, přes live chat až po telefony. 

Hledáte a přesto stále nenacházíte to, co potřebujete? Ozvěte se nám, pomůžeme!