V nastavení každé vaší schránky v SupportBoxu si můžete snadno nastavit váš vlastní Webhook. Stačí uvést adresu, na které čeká váš skript pro zpracování odchozích a/nebo příchozích zpráv a přidat vaše tajné heslo.

Všechny zprávy, které půjdou z této schránky ven i ty, které bude přijímat, budou moci být jakkoliv dál použity.

Příklady použití Webhook

  • Potřebujete automaticky přidávat odpovědi vašich pracovníků na dotaz k výrobku i přímo do detailu produktu na vašem webu.
  • Vytvořit si vlastní notifikace jen pro určitý druh e-mailů.
  • Rychlé vlastní statistiky o tom, kolik se toho událo na podpoře. 
  • E-maily, které se týkají určitého projektu můžete zobrazovat firmě, která projekt zadala, aby viděla, že pilně pracujete.
  • Automatické  navýšení skladových zásob v e-shopu (po té, co vám přijde zpráva od velkododavatele, že je zboží na cestě).
  • Potřebujete zapisovat také interní poznámky, které máte u zpráv poznačené.

Jak Webhook nastavit 

Klikněte vlevo dole v aplikaci na ikonku ozubeného kolečka a vyberte název vaší schránky.

V horním menu vyberte záložku Chování schránky.

Ve spodní části obrazovky uvidíte možnost Webhook, kde jej bude potřeba nastavit.  

Jaká pole je potřeba vyplnit: 

  • URL
  • Secret token

Jaká data jsou k dispozici a jak je vyzkoušet 

Vyzkoušejte si, jaká data vám nabídneme, je to snadné a rychlé.

Otevřete si tuto adresu Webhook.site. Automaticky vám vygeneruje testovací adresu a tu si zkopírujte.

Zkopírovanou adresu vložte do SupportBoxu do pole URL. Secret token můžete v této testovací verzi vložit jakýkoliv, nebude to hrát roli.  

Jakmile nastavení Uložíte, zkuste si z dané schránky poslat nebo do ní přijmout zprávu. Chvilku počkejte, až vám stránka Webhook.site sama zahlásí přijatou událost.

Ukázkový skript

Ukázkový skript je pro vás připravený na adrese: http://supportbox.cz/download/webhook.zip

Máte-li jakékoliv dotazy, ozvěte se, rádi pomůžeme!