Žádné dvojité odpovědi zákazníkům

Každý jsme se už setkali s tím, že omylem dostal zákazník dvě odpovědi na svůj dotaz. Pokud jsou odpovědi alespoň stejného charakteru, dalo by se nad tím přimhouřit oči. Největší faux pas ale nastává, když se zaměstnanci na zákaznické podpoře neshodnou a odešlou nezávisle na sobě odpovědi, které se liší. 

Pro tyto případy má SupportBox velmi šikovnou funkci, která dvojitým odpovědím zamezí. Upozorní vás v momentě, kdy se na stejnou zprávu dívá jiný kolega. Jakmile začne psát odpověď, upozorní vás na to druhá notifikace.

Jak to vypadá v praxi? 

Notifikace, že zprávu čte kolega 

Pokud budete mít otevřený ticket vy zároveň s dalším kolegou, zobrazí se vám nad textovým polem pro odpověď  upozornění s informací o tom, který kolega čte tuto zprávu zároveň s vámi.

Notifikace, že kolega právě odpovídá 

Ve chvíli, kdy začne kolega odpovídat, zobrazí se vám dole pod polem pro odpověď upozornění  s informací, že kolega právě na danou zprávu odpovídá.

Okamžitě víte, že ticket již nemusíte řešit, protože se o něj postará kolega a vy tak můžete v klidu odpovídat na další zprávy. 

Všechny údaje vidíte přímo online, takže nedochází k žádnému zpoždění. Informace jsou vždy aktuální a můžete se na ně spolehnout.

Pokud si s čímkoliv nevíte rady, ozvěte se nám, rádi pomůžeme a vše vysvětlíme!

Novinky na váš e-mail

E-mail *

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole