Změna stavu odpovědí

Potřebujete-li aby po zodpovězení dotazu měl tento ticket jiný stav, než je Vyřešený a nechce se vám každou zprávu před odesláním ručně měnit? Snadná pomoc – nastavte si tuto změnu v Chování vaší schránky.

Vlevo dole klikněte na ikonku ozubeného kolečka. Vyberte název schránky, kterou chcete nastavit:

V horní nabídce vyberte položku Chování schránky:

Následně sjeďte až úplně dolů na konec stránky – zde najdete položku Odpovědi.

Vyberte tu variantu, která vám vyhovuje nejvíce a uložte. Pro každou schránku je potřeba toto nastavení uložit zvlášť.

Rádi případně pomůžeme, máte-li jakékoliv nejasnosti.

Novinky na váš e-mail

E-mail *
Kateřina Střelcová

Kateřina Střelcová

Ráda se starám o naše klienty. Baví mě hledat řešení a nacházet stále lepší a efektivnější postupy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole