Pokud nastane situace, že vám zprávy nedorazí mezi příchozí poštu ve vašem SupportBoxu, doporučujeme nejprve zkontrolovat tyto možnosti:

  • Nespadla zpráva v SupportBoxu do složky Spam? 
  • Nespadla vám zpráva do spamu již v původním e-mailové schránce? 
  • Nemáte plnou vaší původní schránku? 

Pokud vám ani jedna z předchozích možností nepomohla a zprávu se stále nedaří dohledat, napište nám a uveďte co nejvíce podrobností:

  • Zašlete nám hlavičku zprávy z vašeho původního e-mailového klienta, která vám do SupportBoxu nedorazila podle tohoto návodu.
  • Kolik zpráv postrádáte? Jsou od stejného odesílatele?
  • Do jaké schránky vám zpráva měla přijít?
  • V jaký čas měla přibližně dorazit?
  • Kdo je odesílatelem?
  • Případně nám pomůže i předmět, pokud jej znáte.

Vše rádi pro vás vše prověříme a zjistíme detaily. Děkujeme.