Žijeme zákaznickou podporou, a proto už sedmým rokem pomáháme firmám zlepšit jejich zákaznický servis. Naším klientům nasloucháme a děláme vše pro to, aby byli spokojeni oni a zároveň i jejich zákazníci. SupportBox prostě tvoříme s ? pro vás!
SupportBox kromě e-mailové komunikace umožňuje komunikaci ještě skrze live chat a telefony. Veškerou komunikaci propojuje do jednoho skvělého zákaznického centra, které funguje efektivně, jednoduše a z velké části i automaticky.
Naším cílem je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 firem v ČR. Proto mimo skvělého nástroje pořádáme také školení, konferenci a pomáháme tak dělat z lidí na podpoře hrdiny.
Budeme mít velkou radost když se k nám připojíte a zlepšíte i váš zákaznický servis.
Vše to začalo už v roce 2014, kdy Mário Roženský vdechl SupportBoxu život.
Nápad na vytvoření helpdeskového nástroje vyšel především z vlastní potřeby zlepšit a lépe sledovat či řídit zákaznickou podporu dvou SaaS (AffilBox, FAPI) aplikací, které jsem v té době provozoval.
Po prodeji jedné z nich (FAPI), jsem se mohl naplno pustit do vývoje SupportBoxu a tak vznikla verze 1.0, která toho oproti současnosti ještě moc neuměla, ale i přesto již byla aplikace funkční a pomáhala i nám samotným (a pomáhá nám dodnes) udržet v zákaznické podpoře přehled a zvýšit její úroveň.
Díky tomu, že nám ve firmě zákaznická podpora skvěle fungovala a klientům se to líbilo, začali mě čím dál tím častěji oslovovat a prosili mě, zda bych pomohl i u nich ve firmě se zlepšením zákaznického servisu, tak jak to viděli u nás.
Samozřejmě jsem byl pro a s pomocí jsem souhlasil. Tehdy ještě bezplatně. Rád jsem se podělil o své know-how a pomohl s veškerým nastavením zákaznické péče. Jenže poptávek a proseb o pomoc se zákaznickou péčí přibývalo a nedalo se to již dál zvládat bezplatně i přesto, že mě to velmi bavilo a naplňovalo. (Mimochodem od té doby mě to ještě nikdy nepřestalo bavit nebo naplňovat. :-))
A to byl velmi důležitý byznysový zlom – musel jsem se posunout dál. Proto jsem se pustil do organizace placené formy vzdělávání. Školení probíhalo veřejně, ale i individuálně přímo ve firmách. Osobně jsem proškolil desítky společností, firem a v nich stovky účastníků.
Chtěl jsem to ale posunout ještě dál… Rád se vzdělávám a ještě radši pak předávám získané znalosti dál. To mě přivedlo k myšlence založit konferenci SupportDay – navštívilo ji už přes 600 firem. (Díky vám všem!)
Cíl, který jsem si tehdy v roce 2015 vytyčil – zlepšit zákaznickou péči u tisíce firem v České republice, se mi podařilo pokořit koncem roku 2019.
Laťku ale posouvám výše. Tentokrát je můj cíl zlepšit zákaznickou péči u deseti tisíc firem v České republice a třeba i na Slovensku.
Se všemi našimi klienty máme velmi blízký kontakt. Zajímají nás jejich názory, potřeby, zkušenosti – nasloucháme jim a snažíme se jim vyhovět. Díky tomuto lidskému přístupu, který je pro nás specifický a přirozený, můžeme aplikaci vyvíjet přímo na míru zákazníkům, tak aby byli maximálně spokojeni.
Aktuální verze SupportBoxu je již třetí generace helpdeskového systému. Kromě e-mailové komunikace umožňuje komunikaci ještě skrze live chat a telefony. Veškerou komunikaci tak propojuje pouze do jednoho skvělého zákaznického centra, které funguje efektivně, jednoduše a z velké části i automaticky.
Uživatelé SupportBoxu a hlavně i vaši zákazníci budou spokojenější, protože vaše podpora bude mít díky našemu chytrému nástroji více času právě na tu důležitou péči o zákazníky a ne pouze na psaní zpráv.
Neustále pracujeme na různých vylepšeních a nových funkcích. Každý den nasazujeme hned několik novinek, které posouvají náš helpdeskový nástroj kupředu. A plánujeme to posouvat pořád dál!
Budeme mít velkou radost když se k nám připojíte a zlepšíte i váš zákaznický servis.
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2024 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena