Webináře

Webináře jsou skvělá forma, jak se naučit co nejvíce za co nejkratší čas. Níže naleznete webináře, které teprve chystáme a také záznamy těch, které již proběhly.

Chystané webináře

Webinář o telefonech Webinář

Využijte sílu telefonů na zákaznické péči

26/09/2023

Telefony a e-maily jsou dle statistik stále nejoblíbenějšími kanály, kterými vás zákazníci kontaktují. V rámci webináře vám na konkrétních příkladech z praxe ukážeme, jak můžete i vy být efektivnější a vytěžit z hovorů co nejvíce. Na webináři se dozvíte: ❓ Co zákazník očekává. ❓ Jaké jsou nejčastější chyby v telefonickém rozhovoru. ❓ Co vše dokáží […]

Záznamy webinářů

Jak zabránit chybám v komunikaci & ztrátě tržeb Webinář

Jak zabránit chybám v komunikaci & ztrátě tržeb

26/07/2023

❓ Jaké jsou nejčastější chyby v komunikaci se zákazníky a jak je detekovat? ❓ Na co se zaměřit při kontrole kvality komunikace se zákazníky? ❓ Jak automatizovat kontrolu kvality? ❓ Jak předejít ztrátě zákazníků a tržeb? Nejen na tyto otázky bude Mário se svou protistranou z OneTone odpovídat.

Webinář s Raynetem Webinář

Jak na zákaznické péči prodávat, pečovat a mít dokonalý přehled

18/04/2023

Snad každá firma sní o tom, mít spokojené zákazníky a skvělé obchodní výsledky. Patříte k nim také? Přijďte se podívat na nový webinář Mária ze SupportBoxu a Honzy z Raynetu, kteří vám poví, jak vám ve vašem online podnikání může pomoci vytvoření dokonalého přehledu o vašich klientech. Dozvíte se také, proč je důležité si evidovat […]

Webinář

Trendy v zákaznické péči pro rok 2023

08/12/2022

Zákaznická péče bude v roce 2023 jedno z nejdůležitějších témat napříč mnoha firmami a obory. V zahraničí tento trend je již vidět. Na webináři jsme si ukázali, co se od nich můžete naučit i vy.

Webinář

Jak zvýšit prodeje díky zákaznické péči

03/11/2022

Webinář Mária a Honzy z Raynetu na téma: „Jak zvýšit prodeje díky zákaznické péči“

Hledáte způsob, jak zlepšit zákaznickou péči pro vaši firmu?

Školení na míru pro vaši firmu

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připravíme.

Více o školení pro firmy na míru
Proškolili jsme
  • + desítky dalších

Všechny naše akce

Školení

Záznam konference SupportDay
2016-2023

online

Podívejte se na záznamy 42 přednášek předních českých odborníků. 6 ročníků konference SupportDay, která je věnovaná pěči o zákazníky.

1.490 Kč bez DPH
Školení

Školení na míru pro vaši firmu

dle domluvy

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.

dle domluvy
Školení

Online kurz zákaznické péče

online

Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.

9.990 Kč bez DPH

Kniha a e-booky

Přečtěte si nejzajímavější tipy a triky, týkající se poskytování kvalitní a efekivní zákaznické péče.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00