S čím vším vám SupportBox pomůže?

Neomezený počet schránek

Spravujte e-maily z více e-shopů, oddělení, značek na jednom místě.

Soukromé poznámky

Ke každé zprávě můžete s kolegy napsat poznámku, kterou zákazník nevidí.

Profily uživatelů

U každého zákazníka vidíte o koho se jedná.

Zasílání příloh

Snadno k e-mailu přiložíte libovolný soubor, bez omezení velikosti.

Sledování otevření zprávy

U každé zprávy vidíte, zda si ji již zákazník přečetl.

Napojení aplikací, e-shopu, CRM

Snadné propojení s e-shopovými systémy, CRM a dalšími vašimi aplikacemi pro maximum informací o zákazníkovi.

Automatická pravidla

Usnadněte si práci automatickými akcemi, jako je přiřazení zprávy s určitým textem kolegovi.

Štítky

Ke každé zprávě si můžete přidat štítky a snadněji se tak v nich orientovat.

Detekce kolizí

Vždy vidíte, zda některý z kolegů již nepracuje se zprávou.

Notifikace do e-mailu

Nechte si zasílat informaci o nové zprávě, či přiřazené zprávě na váš e-mail.

Snadné formátování zpráv

Náš editor umožňuje psát pěkné e-maily díky kurzívě, tučnému a podtrženému písmu či odrážkám.

Hromadné akce

Při prohlížení složky se zprávami snadno přesunete / přiřadíte / smažete až 100 zpráv najednou.

Hodnocení spokojenosti s odpovědí

Sledujte, jak jsou zákazníci spokojeni s vaší odpovědí.

Personalizované podpisy

Automaticky se ke každé zprávě přiřadí podpis toho kolegy, kdo na e-mail odpověděl.

Oprávnění přístupu

Individuální nastavení přístupu uživatelů do jednotlivých schránek.

Notifikace v prohlížeči

Informace o nové / přiřazené zprávě přímo v prohlížeči.

Automatická odpověď

Vytvořte potvrzující odpověď zákazníkovi, která je odeslána ihned po obdržení zprávy.

Důkladný Anti-SPAM

Každý příchozí e-mail je zkontrolován proti spam a je automaticky označen a přesunut do příslušné složky.

Podrobné reporty a statistiky

Podrobně vidíte, jak každý z kolegů rychle odpovídá, kolik vyřídil e-mailů a jak jsou zákazníci spokojení s jeho odpovědí.

Mobilní verze

SupportBox se plně přizpůsobí mobilům i tabletům. Můžete tak vyřizovat zprávy odkudkoliv.

Slučování konverzací

Pokud vám napíše znovu zákazník ohledně věci, kterou jste již řešili, snadno jedním kliknutím konverzaci sloučíte.

Zamezení duplicitní odpovědi

Systém automaticky detekuje, zda někdo na zprávu neodpovídá a zamezí tak duplicitním odpovědím.

Přiřazení zprávy

Snadno můžete zprávu přiřadit jinému kolegovi, když si s ní nevíte rady.

Podrobné vyhledávání

Snadné vyhledávání ve všech vašich e-mailech.

Nastavení odchozí pošty

Můžeme všechny zprávy odesílat přes váš vlastní SMTP server pro zlepšení doručitelnosti.

Připravené odpovědi

Vložení připravené odpovědi jedním kliknutím. Šetříte čas.

Bezpečnost a spolehlivita

SSL šifrování

Vaše data jsou při přenosu v bezpečí, díky šifrování, které využívají i banky.

99.98% dostupnost

Včetně plánovaných aktualizací a údržby byla aplikace nedostupná méně než 2 hodiny za posledních 12 měsíců.

Cloud, nebo vlastní server

SupportBox nabízíme jako hostované řešení, kde se nemusíte o nic starat. Ovšem pokud potřebujete, můžete jej provozovat i ve vaší infrastruktuře.

Připraveno pro korporace

Škálovatelné řešení postavené s ohledem na bezpečnostní a firemní standardy.

Vyzkoušet na 14 dní zdarma

Více spokojených zákazníků a snadnější práce s e-maily pro váš tým.
Spustíte snadno během pár minut.
Bez kreditní karty a bez závazků.

Vytvořit účet

Máte dotaz?

Napište nám na podpora@supportbox.cz, nebo zavolejte na +420 778 443 348 a rádi vám pomůžeme a poradíme.