22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

E-booky

Prozkoumejte naši knihovnu e-booků a příruček, které jsme připravili, abychom vám pomohli doručovat skvělou zákaznickou péči vašim zákazníkům.

Kniha a e-booky

Přečtěte si nejzajímavější tipy a triky, týkající se poskytování kvalitní a efekivní zákaznické péče.

Hledáte způsob, jak zlepšit zákaznickou péči pro vaši firmu?

Školení na míru pro vaši firmu

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připravíme.

Více o školení pro firmy na míru
Proškolili jsme
  • + desítky dalších

Všechny naše akce

Školení

Záznam konference SupportDay
2016-2023

online

Podívejte se na záznamy 42 přednášek předních českých odborníků. 6 ročníků konference SupportDay, která je věnovaná pěči o zákazníky.

1.490 Kč bez DPH
Školení

Školení na míru pro vaši firmu

dle domluvy

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.

dle domluvy
Školení

Online kurz zákaznické péče

online

Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.

9.990 Kč bez DPH

Záznamy webinářů

Webinář

Jak na zákaznickou podporu při expanzi do zahraničí – webinář

25/04/2024

Úspěšná expanze do zahraničí neznamená copy & paste českého e-shopu a jeho prostou jazykovou mutaci. SEO, bankovní účty, propagace, platební a cenové strategie, zákaznická péče i logistika (a mnohem více) musí být při expanzi přizpůsobeny místním poměrům. SupportBox a NK Expand vyvinuli nástroje, které tuto optimalizaci usnadňují. A právě na zákaznickou podporu při expanzi se […]

AI webinar - Jak využít AI v zákaznické péči Webinář

Jak využít AI na zákaznické péči – webinář

18/01/2023

Komu tento webinář pomůže?  AI už nějakým způsobem využíváte, ale máte pocit, že nemáte stále všechny informace & neznáte všechny nástroje a způsoby využití. Na téma AI narážíte ze všech stran, ale nevíte kde a jak začít. Obáváte se, že AI bude generovat nesmysly a spíše vám uškodí než pomůže, nebo že AI není pro […]

Webinář o telefonech Webinář

Využijte sílu telefonů na zákaznické péči

26/09/2023

Telefony a e-maily jsou dle statistik stále nejoblíbenějšími kanály, kterými vás zákazníci kontaktují. Jak ale vytěžit telefonické dotazy k našemu očekávanému cíli – nákupu – a to i opakovanému? Mít číslo na webu neznamená jen zvedat telefony, ale je to také ten nejlevnější prodejní kanál, který můžete využít. Mnoho podnikatelů to ale netuší a tak […]

Webinář s Raynetem Webinář

Jak na zákaznické péči prodávat, pečovat a mít dokonalý přehled

18/04/2023

Snad každá firma sní o tom, mít spokojené zákazníky a skvělé obchodní výsledky. Patříte k nim také? Přijďte se podívat na nový webinář Mária ze SupportBoxu a Honzy z Raynetu, kteří vám poví, jak vám ve vašem online podnikání může pomoci vytvoření dokonalého přehledu o vašich klientech. Dozvíte se také, proč je důležité si evidovat […]

Webinář

Trendy v zákaznické péči pro rok 2023

08/12/2022

Zákaznická péče bude v roce 2023 jedno z nejdůležitějších témat napříč mnoha firmami a obory. V zahraničí tento trend je již vidět. Na webináři jsme si ukázali, co se od nich můžete naučit i vy.

Webinář

Jak zvýšit prodeje díky zákaznické péči

03/11/2022

Webinář Mária a Honzy z Raynetu na téma: „Jak zvýšit prodeje díky zákaznické péči“

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00