E-BOOK
TEST ČESKÝCH SEXSHOPŮ 2021Zdarma ke stažení
Stáhnout e-bookProzkoumejte naši knihovnu e-booků a příruček, které jsme připravili, abychom vám pomohli doručovat skvělou zákaznickou péči vašim zákazníkům.
Přečtěte si nejzajímavější tipy a triky, týkající se poskytování kvalitní a efekivní zákaznické péče.
Hledáte způsob, jak zlepšit zákaznickou péči pro vaši firmu?
Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připravíme.
Podívejte se na záznamy 42 přednášek předních českých odborníků. 6 ročníků konference SupportDay, která je věnovaná pěči o zákazníky.
Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.
Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.
❓ Jaké jsou nejčastější chyby v komunikaci se zákazníky a jak je detekovat? ❓ Na co se zaměřit při kontrole kvality komunikace se zákazníky? ❓ Jak automatizovat kontrolu kvality? ❓ Jak předejít ztrátě zákazníků a tržeb? Nejen na tyto otázky bude Mário se svou protistranou z OneTone odpovídat.
Snad každá firma sní o tom, mít spokojené zákazníky a skvělé obchodní výsledky. Patříte k nim také? Přijďte se podívat na nový webinář Mária ze SupportBoxu a Honzy z Raynetu, kteří vám poví, jak vám ve vašem online podnikání může pomoci vytvoření dokonalého přehledu o vašich klientech. Dozvíte se také, proč je důležité si evidovat […]
Zákaznická péče bude v roce 2023 jedno z nejdůležitějších témat napříč mnoha firmami a obory. V zahraničí tento trend je již vidět. Na webináři jsme si ukázali, co se od nich můžete naučit i vy.
Webinář Mária a Honzy z Raynetu na téma: „Jak zvýšit prodeje díky zákaznické péči“
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2023 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena