Rychlé novinky

19. 11. 2020
Uživatelé mají k dispozici další statistiky. Nyní mohou sledovat i své vlastní statistiky live chatu.

18. 11. 2020
Pokud budete v detailu ticketu a přiřadíte mu vyšší či nižší prioritu, stále zůstanete na zprávě, abyste mohli ticket dále zpracovat, dle vašich potřeb.

17. 11. 2020
DKIM se stává bezpečnostním standardem pro elektronickou komunikaci, a proto si nyní můžete DKIM nastavit i ve vašich schránkách.

11. 11. 2020
Do nastavení live chatu jsme přidali další užitečné funkce. Nyní si můžete nastavit, zda si přejete mít chat na webu zobrazen či nikoliv, upravit si můžete i zobrazování operátorů, nebo váš Online status.

10. 11. 2020
Nastavte si ve vaší schránce automatické přidělování e-mailů mezi uživatele a roztřiďte příchozí zprávy mezi kolegy férově.

9. 11. 2020
Nově máte k dispozici předpřipravené odpovědi také pro váš live chat!

4. 11. 2020
Další plugin na světě. Nyní můžete vás SupportBox propojit také s prodejním formulářem SimpleShop.

2. 11. 2020
Přidali jsme nový plugin ActiveCampaign. Během několika málo minut si můžete obě aplikace propojit a pracovat efektivněji.

14. 10. 2020
V SupportBoxu můžete pracovat s mailto odkazy. Stačí si v nastavení vybrat schránku, kterou budete to mailto používat jako výchozí.

9. 10. 2020
Ruční pravidla respektují nastavené podmínky. Pokud se pokusíte aplikovat ruční pravidlo na ticket, který nebude na 100% splňovat zadané podmínky, pravidlo se nespustí. O tom, zda se pravidlo provedlo či nikoliv budete informování hláškou.

6. 10. 2020
Lišta s nabídkou akcí v detailu ticketu je nyní viditelná i v případě, kdy budete scrollovat ticketem dolů. A to včetně informace o tom, že někdo z kolegu zprávu čte.

8. 10. 2020
Nově můžete přidávat interní poznámky také ve vašem live chatu. Tyto poznámky se nikdy nedostanou k zákazníkovi. 

5. 10. 2020
Nově zvýrazňujeme odkazy z plain textu v e-mailech. V praxi to znamená, že pokud vám například od Fakturoid chodily odkazy na faktury, snadno se do faktury prokliknete rovnou ze SupportBoxu.

2. 10. 2020
V SupportBoxu si můžete nastavit tzv. aliasy schránky. Zjednodušeně řečeno to znamená, že si můžete vyplnit e-mailové adresy, které se vám nebudou zobrazovat v seznamu příjemců.

30. 9. 2020
Každý uživatel SupportBoxu má k dispozici statistiky. Pouze s tím rozdílem, že k dispozici mají jen své vlastní statistiky a nevidí statistiky jiného uživatele. 

21. 9. 2020
Přidali jsme filtr, který vám umožní filtrovat zprávy podle toho zda obsahují nebo neobsahují přílohu.

16. 9. 2020
Do nastavení schránky jsme přidali seznam IP adres, který bude vždy aktuální. Ideální v případě, že na vašem serveru chcete povolit konkrétní ip adresy, ze kterých může docházet k odesílání zpráv.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00