Zjednodušte si podporu vašich zákazníků

SupportBox
300 Kč
uživatel / měsíc
1-9 uživatelů
Neomezeně e-mailových schránek
Neomezeně zpráv
Neomezeně úložného prostoru
2 měsíce zdarma při platbě na rok dopředu
SupportBox Premium
Napište nám
pro 10+ uživatelů
10+ uživatelů
Neomezeně e-mailových schránek
Neomezeně zpráv
Neomezeně úložného prostoru
2 měsíce zdarma při platbě na rok dopředu
Přidělený Account Manager
Zaškolení vašeho teamu
Aplikace na vlastní doméně

* uvedené ceny jsou bez DPH

Kdo je uživatel?

Uživatel je člověk z vaší společnosti, či teamu, jenž má svůj vlastní přístup do SupportBoxu. Tento kolega vám pomáhá vyřizovat zprávy od zákazníků. 

Můžu přidávat a ubírat uživatele dle potřeby?

Ano, samozřejmě. Platíte pouze za tolik uživatelů, kolik využíváte. Přidání a odebrání kolegy je snadné na pár kliknutí. 

Můžu SupportBox využívat pro více firem / projektů?

Ano samozřejmě. Můžete si napojit tolik různých e-mailových schránek, kolik budete potřebovat. Vše budete mít pohodlně a přehledně na jednom místě.

Jak funguje zkušební doba?

Velmi jednoduše. Máte SupportBox dostupný se všemi funkcemi po dobu 14 dní. Nic nemusíte platit. Po 14 dnech vás systém požádá o vyplnění fakturačních údajů a následně vám zašleme fakturu. Pokud se rozhodnete aplikaci nevyužívat, automaticky se uzamkne a po týdnu se data smažou.

Počet uživatelů neomezeně
Počet e-mailů neomezeně
Velikost schránky neomezeně
Funkce pro spolupráci
Přiřazení zprávy kolegovi a diskuze na pozadí pomocí soukromých poznámek.
Detekce kolizí
Vždy vidíte, zda některý z kolegů již nepracuje se zprávou.
Připravené odpovědi
Vložení připravené odpovědi jedním kliknutím. Šetříte čas.
Napojení aplikací, e-shopu, CRM
Snadné propojení s e-shopovými systémy, CRM a dalšími vašimi aplikacemi pro maximum informací o zákazníkovi.
Automatická pravidla
Usnadněte si práci automatickými akcemi, jako je přiřazení zprávy s určitým textem kolegovi.
Profily zákazníků
U každé zprávy vidíte, kdo vám píše, zda už vám nepsal a další informace.
Statistiky a reporty
Podrobně informace, jak rychle se vám daří vyřizovat dotazy zákazníků.
Hodnocení spokojenosti s odpovědí
Sledujte, jak jsou zákazníci spokojeni s vaší odpovědí.
Oznámení o nové zprávě
Aby vám žádná zpráva neutekla, můžete si zapnout oznámení na e-mail, nebo oznámení v prohlížeči.
Štítky
Ke každé zprávě si můžete přidat štítky a snadněji se tak v nich orientovat.
Slučování konverzací
Pokud vám napíše znovu zákazník ohledně věci, kterou jste již řešili snadno jedním kliknutím konverzaci sloučíte.
Soukromé poznámky
Ke každé zprávě můžete s kolegy napsat poznámku, kterou zákazník nevidí.
Personalizované podpisy
Automaticky se ke každé zprávě přiřadí podpis toho kolegy, kdo na e-mail odpověděl.
Mobilní verze
SupportBox se plně přizpůsobí mobilům i tabletům. Můžete tak vyřizovat zprávy odkudkoliv.

Máte dotaz?

Napište nám na podpora@supportbox.cz, nebo zavolejte na +420 778 443 348 a rádi vám pomůžeme a poradíme.