Blog

Jaké vybavení potřebuje kolega na zákaznické péči?

Čím dál tím častěji funguje zákaznická podpora ve firmě mimo jiné i jako marketingový nástroj. Je tedy zřejmé, že se pomalu ale jistě dostává tolik důležitá customer care do popředí zájmu firem a jsou na ni kladeny vyšší nároky. Navíc den ode dne narůstají také nároky zákazníků. Abychom dokázali našim klientům poskytnout tu nejlepší zákaznickou...

Plugin – Slučování ticketů

Máte zákazníky, kteří neudrží konverzaci pouze v jednom e-mailu, ale často píší i doplňující dotazy k jedné a té samé objednávce jako další zprávy? Pro tyto případy vám skvěle poslouží náš plugin Slučování ticketů, díky kterému si všechny zprávy od daného klienta můžete sloučit pouze do jednoho vlákna. Vše tak budete mít pěkně pohromadě a...

Nastavení SupportBoxu pro e-shop

Na zákaznické podpoře, například v e-shopu, je potřeba reagovat na příchozí požadavky co nejdříve, zároveň je ale důležité zachovat kvalitu odpovědi. Často je také potřeba týmové spolupráce a komunikace napříč celou firmou. Od zákaznického servisu po obchodního oddělení, přes marketing či finanční oddělení. Zákazníci se na vás mohou obrátit na více komunikačních kanálech, takže musíte...

16 tipů pro větší automatizaci vašeho SupportBoxu

SupportBox vám má práci především usnadnit. Z toho důvodu jsme pro vás dali dohromady 16 tipů, které vám pomohou s automatizací aplikace a usnadněním práce. Denně tyto funkce pomáhají několika stovkám klientů. Dejte nám vědět, zda pomohli i vám! 😉 SupportBox tip 1: Automatické třídění e-mailů do složek 📧 Vytvořte si pravidla a automatizujte třídění...

Chat – nastavení offline textací

Pokud máte aktivovaný náš chat, mohli jste zaznamenat přidanou novou funkci – nastavení offline textací. Vaši zákazníci nyní na první pohled uvidí, zda jste na chatu online nebo offline. Textace mohou být pro oba stavy rozdílné. Co se v tomto článku dozvíte: Jak si nastavím textace offline stavu? Jaké položky můžete nastavit? Jak to bude...

8 frází pro perfektní zákaznickou péči

Ať už hovor, nebo psaná komunikace, nezávisle na tom, jaký kanál si klient vybral, vždy by se měl cítit vítán. Pokud u vás nebude mít příjemný pocit, příště mnohem ochotněji zavítá jinam. Naopak – když jej mile překvapíte, je pravděpodobné, že bude o svém zážitku rád vyprávět dalším lidem – vašim možným novým klientům. Ne...

Nasazení chatu do Shoptetu

Shoptet.cz je jednička mezi e-shopovými řešeními na českém trhu. Vlastní e-shop si vytvoříte na pár kliknutí. A stejně jednoduché je i nasazení našeho SupportBox chatu na web, který běží právě na Shoptet platformě. Co se v tomto článku dozvíte: Máte aktivovaný chat ve vašem SupportBoxu? Chat mám v SupportBoxu už aktivovanýKam vložit kód pro implementaci...

Měříme úspěšnost prodeje: UTM parametry v odkazech

Chcete sledovat, jak se daří prodávat vašim kolegům na podpoře? Můžete si vést evidenci jejich úspěšnosti šikovně díky automatizaci v SupportBoxu. U každé schránky si totiž můžete snadno nastavit, aby všechny odkazy, které vaši kolegové používají, obsahovaly UTM parametry. Díky nim můžete následně sledovat, kdo přivedl jaké návštěvníky a zda si i následně nakoupili. Co...

Když stejný klient volá (píše) několikrát denně

Někteří klienti se rádi obslouží sami, jiní naopak uvítají pomoc. Zákaznická péče je tu od toho, aby pečovala, a tak by měla být co nejvíc nápomocná. Někdy se ale stane, že jeden klient potřebuje výrazně více času než ostatní. Dobré je zamyslet se, proč váš čas potřebuje? Co se v tomto článku dozvíte: Potřebuje pomoci...

26 tipů pro lepší orientaci v SupportBoxu

Sepsali jsme pro vás několik praktických a užitečných funkcí SupportBoxu pro vaši lepší orientaci a pohodlnější práci s aplikací. Věříme, že se vám naše tipy budou hodit. 🙂 SupportBox tip 1: Štítky 🚩Přidávejte k ticketům libovolné štítky a jednoduše podle nich filtrujte. Vytvořit si můžete třeba štítek „školení Praha“. Snadno pak najdete veškerou komunikaci týkající...