Blog

Novinky

Unboxing: Co přibalit zákazníkovi do krabičky podle Honzy Kvasničky

21.09.2021
12 min. čtení

Článek je založen na přednášce Honzy Kvasničky z konference SupportDay 2018. Záznam posledních 4 ročníků konference si můžete zakoupit zde. Většina zásilkových balíků je den co den odesílána v nudných, hnědých lepenkových krabicích se standardní černobílou fakturou uvnitř a veškerá pozornost zákazníka se soustředí pouze na produkt samotný. Přidáním vlastních úprav můžete z rozbalování svých […]

Školení zákaznické péče: Jak si vybudovat stabilní klientelu

1629789669
24.08.2021
6 min. čtení

Říká se, že náš zákazník je náš pán. A podle toho bychom k němu měli přistupovat. Opravdu se to vyplatí. Kvalitní zákaznická péče totiž zlepšuje reputaci, zvyšuje obrat a buduje stabilní klientelu. Připravili jsme pro vás školení zákaznické péče, abyste jejím prostřednictvím (a naší pomocí) dokázali měnit zvědavé potenciální kupující na stálé a spokojené zákazníky. […]

Perfektní automatické odpovědi (nejen) pro zákaznickou péči

1628074180
04.08.2021
16 min. čtení

Automatické odpovědi známe všichni. Neosobní a robotické zprávy, které nás většinou jen rozčílí, nebo je rovnou ponecháváme bez povšimnutí. Když ale automatickým odpovědím dáte trochu lásky a péče, mohou být skvělým pomocníkem pro všechny – pro vaše zákazníky, zákaznickou péči a celou vaši firmu. Pojďme se podívat, jak jednoduše připravit skvělé automatické odpovědi v pár […]

Co je helpdesk? A jak ho zavést do firmy?

1628176508
02.08.2021
23 min. čtení

Kvalitní zákaznický servis je dnes už nezbytným předpokladem úspěšného byznysu. Nároky klientů se díky velké konkurenci neustále zvyšují. Všichni vyžadují rychlé řešení svých problémů, ale rádi si za to připlatí. S helpdeskem snadno zvládnete uspokojovat potřeby zákazníků tak, že vás budou milovat. V tomto nejobsáhlejším textu o helpdesku v ČR se dozvíte vše, co potřebujete […]

Jak využít šablony ke zkvalitnění zákaznické péče?

1623933955
17.06.2021
9 min. čtení

Pod šablonami si většinou představíme neosobní low-cost přístup. Často tomu tak bohužel i je. Co kdybychom vám ale řekli, že šablony vlastně můžete použít i k pravému opaku, tedy ke zlepšení? S jejich pomocí dokážete zařídit, že zákaznická péče v komunikaci nešlápne vedle a lehčeji i empatičtěji vyřeší většinu dotazů. Více v článku. Jak moc […]

Vyzkoušejte SupportBox ještě dnes

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Jak snadno automatizovat zákaznickou péči díky SupportBoxu?

1622065875
25.05.2021
9 min. čtení

Zákaznická péče je dnes stěžejní součástí každého prodeje. Silný konkurenční boj a čím dál vyšší tlak na kvalitu služeb tedy nutně zasáhl i ji. Není proto divu, že se i zde objevují tendence zákaznickou péči automatizovat. Právě to umožňuje také SupportBox. Jak však ulevit zaměstnancům na zákaznické péči, zautomatizovat ji, ale zároveň neztratit ze zřetele […]

Jak zákazníkům usnadnit nakupování a ulehčit zákaznické péči?

1624020526
11.05.2021
23 min. čtení

Pomalé internetové stránky, které se navíc špatně zobrazují na mobilním zařízení, neustále vyskakující obtěžující okna. Tlačítka, která utíkají, nebo zbytečně složitý proces nákupu. Alespoň jednu z těchto nepříjemností už při nakupování na internetu zažil asi každý z nás. Segment e-commerce v důsledku globálních okolností ještě zrychlil svůj růst a je logické, že stále více subjektů […]

Jak předělat špatnou zákaznickou podporu na dobrou?

1624020549
27.04.2021
8 min. čtení

Spokojenost zákazníka není daná pouze kvalitou produktu nebo služby, ale také tím, jaký pocit má zákazník ze vzájemné komunikace. Kvalitní komunikace firmy se zákazníky je totiž pro 84 % klientů klíčovým faktorem při rozhodování se, kde nakoupit. Proto je stěžejní součástí každého podnikání. Víte, jak na ni? Význam zákaznické podpory V současnosti získává zákaznická podpora na […]

Zajímavosti o e-mailu, které vás (možná) překvapí!

1619441794
14.04.2021
10 min. čtení

Ještě před několika desítkami let to bylo sci-fi. A dnes? Dnes už si to bez e-mailu nedokážeme představit. Elektronická komunikace se stala běžnou součástí našich životů. E-mail používáme všichni. K práci, zábavě, vzdělávání… Co ale o takovém e-mailu víte? Tušíte, kdy byl odeslaný první e-mail? Píšete vůbec výraz „e-mail“ správně? Nebo máte ponětí o tom, jak vzniklo slovo […]

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00