Blog

Jak si udržet pozitivní náladu na zákaznické péči Novinky

Jak si udržet pozitivní náladu na zákaznické péči

23.11.2022
14 min. čtení

Podzim je v plném proudu a s ním spoustu lidí trápí únava, jež může vést k celkově negativní energii, kterou chtě nechtě posléze člověk vysílá do svého okolí. Pokud pracujete s lidmi, je potřeba si tuto svou energii hlídat a pracovat s ní, aby negativně neovlivnila vaše zákazníky.  Jenže práce na zákaznické péči může být […]

5 nejlepších knih o zákaznické péči

5 nejlepších knih o zákaznické péči

1663831243
21.09.2022
19 min. čtení

Když se člověk učí vařit, potřebuje k tomu minimálně trpělivost, zapálení pro věc, ale hlavně skvělou kuchařku, která mu dodá nepřeberné množství inspirací. Nejinak je tomu s péčí o zákazníky. Pokud se ji chcete naučit dělat tak, abyste ze zákaznické péče měli jako firma profit a jako člověk, který se o zákazníky stará, radost, pak […]

Jak z vrácení zboží či reklamace udělat příjemný zážitek?

1663323807
19.08.2022
6 min. čtení

Špatná velikost, jiná barva, něco se rozbilo… vrácení zboží či reklamace je pro zákazníka, který se chtěl těšit ze svého online nákupu, zpravidla důvodem ke ztrátě dobré nálady. A úkolem vašeho e-shopu a zákaznické podpory je udělat tento proces pro zákazníka co nejpohodlnější. Bezproblémové a rychlé vrácení či reklamace zákazníkovi ukáže, že vám na něm […]

Nejčastější chyby na zákaznické podpoře

1658155254
18.07.2022
8 min. čtení

Chyby zákaznické podpory se mohou stát, i když její pracovníci mají ty nejlepší úmysly. K chybám zákaznické podpory může přispět celá řada okolností. Když vaši zákazníci vyjadřují svou nespokojenost, je důležité včas rozpoznat příznaky a určit, co je jejich příčinou. Pro více než polovinu zákazníků je špatná zákaznická péče důvodem k tomu, aby s firmou přestali spolupracovat […]

Jaký byl SupportDay 2022?

1656499327
29.06.2022
22 min. čtení

Po dvou letech lockdownů a nejrůznějších covid omezení jsme se konečně mohli potkat naživo na konferenci SupportDay a společně se pobavit ať už o zákaznické péči, vašem byznyse, nebo jen tak o životě. Bylo to naprosto skvělé! Maximálně jsme si to užili a jsme moc rádi, že jste u toho byli s námi. Všichni spíkři, […]

Vyzkoušejte SupportBox ještě dnes

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Ideální pracovník na zákaznické péči

1651521449
02.05.2022
6 min. čtení

Výbornou zákaznickou péči vytvářejí v první řadě lidé. Pracovníci na zákaznické podpoře často přecházejí mezi firmami, a proto je důležité si kvalitní pracovníky hýčkat. Každý chce mít obchodní výhodu v oblasti zákaznického servisu. Klíčové je najmout ty nejlepší zástupce zákaznických služeb, což může být náročné. Zaměstnanci zákaznického servisu musejí mít určité osobnostní rysy i dovednosti. Jaký […]

Nejúčinnější fráze na zákaznické podpoře v roce 2022

1649267164
06.04.2022
8 min. čtení

Komunikace je základem každé zákaznické péče. Čím lépe ji zvládnete, tím spokojenější zákazníci budou. Některé situace mohou být krizové a stresové, v takových případech je důležité udržet si nadhled a chladnou hlavu. Podívejme se na nejúčinnější fráze na zákaznické podpoře, které zákazníka uklidní. Bude si díky tomu jistý, že nám není lhostejný. Jaké jsou ty nejúčinnější […]

Chatbot a zákaznická péče: jde to dohromady?

1645112691
16.02.2022
11 min. čtení

Komunikace je klíčovým prvkem dorozumívání lidí, bez ní bychom se rozhodně neobešli. Na tom se určitě shodneme všichni. S rozvojem technologií, příchodem internetu a hlavně jeho dostupností 24/7 prostřednictvím všemožných elektronických zařízení se naším hlavním způsobem komunikace stal psaný text. Tedy – abych byla přesnější, krátké textové zprávy, které skrze sociální sítě posíláme všem, kteří […]

Tipy na dárky pro kolegy na zákaznické péči

1646132213
13.12.2021
2 min. čtení

Vánoce jsou přede dveřmi. Vaši kolegové vydatně pomáhali vám i vašim zákazníkům. Sami pečovali o druhé a je na místě poděkovat jim za jejich práci. Čím jim určitě uděláte radost? Antistresové omalovánky a pastelky Teplé ponožky (hlavně klid a nohy v teple!) Termoska/termohrnek (člověk si udělá kafe, ale zákaznická péče často zapříčiní jeho vychladnutí…) Kvalitní […]

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00