V první části našeho článku jsme podrobně prošli obecné informace o tom, co dělat a jak se chovat, aby naši zákazníci zažívali skvělou zákaznickou zkušenost a byli spokojenější. Dnes si ukážeme, jakými způsoby můžete zákaznickou zkušenost měřit a jak ji následně i vyhodnotit. Jaké jsou metody pro měření zákaznické zkušenosti? Net Promotion Score Net Promotion […]
Skvělá zákaznická zkušenost vašich klientů – alfa a omega vašeho byznysu. V žebříčku firemních i klientských hodnot se spokojenost zákazníků rychle a nekompromisně šplhá na přední příčky. Při nákupu už nerozhoduje jenom cena. Důležitější jsou pro zákazníky i jiné faktory. Chtějí obdržet kvalitní zboží/službu. Zajímá je, jakého (nadstandardního) servisu se jim dostane. Požadavek na kvalitní […]
Dostali jsme perfektní příležitost na ďáblova advokáta pro SupportBox. Michal Slavev a Petr Schwank si pozvali našeho Vítka Matějku do pořadu Vyzyvatel, aby přesvědčil potenciálního klienta k pořízení SupportBoxu. Michal se stane majitelem e-shopu, který musí řešit zákaznickou péči, ale vlastně neví, co přesně potřebuje. Podaří se mu to? I když doba Covidu většině z […]
Kvalitní zákaznická péče nám dělá radost a zajímá nás, zda se úroveň zákaznické péče zlepšuje i u českých e-shopů. Kvalitu zákaznické podpory rádi testujeme, protože získané informace vychází přímo z praxe – to je nesmírně důležité. O tyto cenné zkušenosti se s vámi rádi podělíme protože i přesto, že vy nejste tím testovaným objektem se […]
Každý den se můžeme naučit něco nového a to i v případě, že jsme už dávno opustili školní lavice. Vzdělávání nepatří jen do škol a univerzit. Vzdělávání je, nebo by mělo být, nedílnou součástí života každého z nás. Osobní rozvoj nám pomáhá ve všech směrech a nabyté znalosti mají velký vliv na celkovou kvalitu našeho […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Live chat je velmi oblíbený nástroj pro zasílání zpráv. Stávajícím a potencionálním zákazníkům umožňuje komunikovat s vaší firmou online – tedy v reálném čase, prostřednictvím vašeho webu. Kdykoliv si zákazník neví rady, může se na vás na live chatu jednoduše obrátit a požádat vás o pomoc. Pokud jste online, měl by zákazník dostat odpověď zhruba […]
Pro většinu e-shopů jsou obecné emaily [email protected], [email protected], [email protected] apod. nejjednodušší cestou, jak je může zákazník kontaktovat. Sdílené emaily (Gmail, Thunderbild, Outlook…) jsou často tou nejsnadnější a nejlevnější cestou jak spravovat tyto emaily. E-mail, coby nástroj, byl ale vytvořen primárně pro individuální komunikaci. Nikoliv pro komplexní řešení celé zákaznické péče. Dost často pak nastávají situace, […]
SupportBox nemusíte používat jen jako helpdeskový nástroj. Pokud aplikaci vhodně nastavíte a budete s ní správně pracovat, můžete SupportBox využívat například také jako ticketovací systém. Na klasické zákaznické podpoře, například v e-shopu, je potřeba na příchozí požadavky reagovat co nejdříve. Čím dříve dotaz zodpovíte, tím lépe pro vás i zákazníka. Oproti tomu v servisní firmě […]
Máte ve vaší firmě přehled o tom, jak rychle dostanou vaši zákazníci odpověď? Myslíte si, že odpověď dostanou dostatečně rychle a jsou s tím spokojeni? S tím, jak v byznyse přibývá konkurence, rostou i nároky zákazníků. Rychlou, věcnou a příjemnou odpovědí na jejich požadavek umožníte zákazníkům zažít skvělou zákaznickou zkušenost. Pokud dáte vašim zákazníkům oproti konkurenci […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
2014-2021 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena