Telefonní hovor, podobně jako e-mailová komunikace by měl mít určitou strukturu. Mnoho firem se ještě stále dopouští mnoha chyb, které mohou negativně ovlivnit potřebu zákazníka u tohoto subjektu zůstat, nebo znovu nakoupit. Pojďme se tedy společně podívat na to, jak by měl kvalitní hovor vypadat a co by zde nemělo chybět. Představení Každý hovor by […]
Telefonování je jednou z nejjednodušších cest, jak se zkontaktovat se zákazníkem. A je zde jako kanál zákaznické péče více než 140 let, déle funguje snad už jen pošta. Bez telefonu se prosperující firma neobejde. Většina dotazů směrem k firmě se děje právě skrze telefon. Jenže ač se zdá, že telefonovat umí každý z nás, není […]
Jak se říká, všichni jsme jen lidé a každý z nás dělá chyby. Bohužel na zákaznické péči je každá chyba drahá a může znamenat odliv vašich zákazníků k jiné, “dokonalejší” konkurenci. Proto je opravdu důležité maximálně zapracovat na snížení chybovosti vaší podpory. Ať už řádným proškolením vašich zaměstnanců, kvalitně zpracovanými procesy, anebo se můžete jednoduše […]
31. května 2023 proběhl 5. ročník oblíbené konference o zákaznické péči SupportDay. Celá akce byla fantastická – skvělí přednášející, hromada užitečných informací, spousty praktických ukázek, úžasní lidé a samozřejmě, to co máme na konferencích všichni nejraději, vynikající jídlo a pití. Spíkři jsou na konferenci velmi pečlivě vybíráni. Vždy na pódiu stojí ti nejlepší ze svého […]
Manažeři a nadřízení se často potýkají s nechutí zaměstnanců změnit svůj špatný přístup k péči o zákazníky. Práce na podpoře je pro mnohé z nich velmi psychicky i časově náročná, jiní o tuto pozici usilují převážně z toho důvodu, že je tato práce dostupná. Inzerátů na pozici péče o zákazníky je mnoho a většinou na […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Je obecně známo, že získat v dnešní době kvalitní zaměstnance, potažmo kolegy na volné noze, je mnohdy velmi vyčerpávající a zdlouhavé. A pokud firmy potřebují někoho takového na zákaznickou péči, často považují tento úkol za nesplnitelný. Uchazeči na pracovníky podpory nemívají potřebné předpoklady a zkušenosti, anebo nechtějí tuto práci dělat dlouhodobě. Jiní by třeba cenné […]
Ať už jste na zákaznické péči nováčkem, nebo ostříleným veteránem, vždy se vyplatí získávat informace o tom, jak péči o zákazníky zlepšovat. Jednou z důležitých součástí fungující podpory je sledování a vyhodnocování statistik. Podpora je sice místem, kde se ve velké míře využívá psychologie – lidský přístup, empatie, komunikační dovednosti, neméně důležitou součástí jsou ale […]
Spousta firem dnes řeší, jak zefektivnit práci na zákaznické podpoře, zvláště pak pokud se jedná o telefonáty. Komunikace přes e-maily nám dnes zjednodušují různé aplikace, například ty helpdeskové, které umožňují automatizovat rutinní procesy. Šetří čas, peníze i energii pracovníků zákaznické péče. Jak ale správně a efektivně telefonovat? Zvláště důležitá je kvalitní příprava Abyste dokázali vést […]
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak přenést vaše každodenní zkušenosti z práce do osobního života? Máme pro vás článek, ve kterém si probereme několik vlastností, které si můžete vzít z práce do své každodennosti.
S empatií se rodíme. Už miminka dokážou vnímat, jak se lidé v jejich okolí cítí. Na druhou stranu vlivem mnoha faktorů – zvláště pak výchovy a školní docházky, o tuto schopnost častokrát přicházíme a později v dospělém životě se ji znovu učíme. Empatie je důležitou součástí mezilidských vztahů. Jedině díky ní totiž dokážeme porozumět tomu, […]
Na světě žije 7,93 miliardy lidí a z toho neuvěřitelných 4,62 mld. po celém světě používá sociální sítě. Facebook Messenger využívá více než jedna miliarda lidí. Průměrný čas, který člověk na sociálních sítích stráví za jeden den, se pohybuje kolem 2 hodin a 27 minut. Nemusíme ale čerpat jen z globálních čísel a statistik. I […]
Špatná velikost, jiná barva, něco se rozbilo… vrácení zboží či reklamace je pro zákazníka, který se chtěl těšit ze svého online nákupu, zpravidla důvodem ke ztrátě dobré nálady. A úkolem vašeho e-shopu a zákaznické podpory je udělat tento proces pro zákazníka co nejpohodlnější. Bezproblémové a rychlé vrácení či reklamace zákazníkovi ukáže, že vám na něm […]
Chyby zákaznické podpory se mohou stát, i když její pracovníci mají ty nejlepší úmysly. K chybám zákaznické podpory může přispět celá řada okolností. Když vaši zákazníci vyjadřují svou nespokojenost, je důležité včas rozpoznat příznaky a určit, co je jejich příčinou. Pro více než polovinu zákazníků je špatná zákaznická péče důvodem k tomu, aby s firmou přestali spolupracovat […]
Po dvou letech lockdownů a nejrůznějších covid omezení jsme se konečně mohli potkat naživo na konferenci SupportDay a společně se pobavit ať už o zákaznické péči, vašem byznyse, nebo jen tak o životě. Bylo to naprosto skvělé! Maximálně jsme si to užili a jsme moc rádi, že jste u toho byli s námi. Všichni spíkři, […]
Výbornou zákaznickou péči vytvářejí v první řadě lidé. Pracovníci na zákaznické podpoře často přecházejí mezi firmami, a proto je důležité si kvalitní pracovníky hýčkat. Každý chce mít obchodní výhodu v oblasti zákaznického servisu. Klíčové je najmout ty nejlepší zástupce zákaznických služeb, což může být náročné. Zaměstnanci zákaznického servisu musejí mít určité osobnostní rysy i dovednosti. Jaký […]
Komunikace je základem každé zákaznické péče. Čím lépe ji zvládnete, tím spokojenější zákazníci budou. Některé situace mohou být krizové a stresové, v takových případech je důležité udržet si nadhled a chladnou hlavu. Podívejme se na nejúčinnější fráze na zákaznické podpoře, které zákazníka uklidní. Bude si díky tomu jistý, že nám není lhostejný. Jaké jsou ty nejúčinnější […]
Komunikace je klíčovým prvkem dorozumívání lidí, bez ní bychom se rozhodně neobešli. Na tom se určitě shodneme všichni. S rozvojem technologií, příchodem internetu a hlavně jeho dostupností 24/7 prostřednictvím všemožných elektronických zařízení se naším hlavním způsobem komunikace stal psaný text. Tedy – abych byla přesnější, krátké textové zprávy, které skrze sociální sítě posíláme všem, kteří […]
Chcete-li si usnadnit a zefektivnit práci, je potřeba najít a využívat takové nástroje, které vám v tom opravdu pomohou. Také jsme šikovné pomocníky, nástroje a aplikace hledali a zkoušeli, až nám vznikl soubor takových, bez kterých si zákaznickou péči neumíme představit. Pojďte se spolu s námi podívat, jaké nástroje na podpoře využíváme a jak nám […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2023 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena