Podcasty

Není prostor pro čtení? Krátké, ale kvalitní díly našeho podcastu vám pomohou krok za krokem ke lepší zákaznické péči. Přihlašte se k odběru ať vám nic neunikne.

Všechny díly

jak-rozvijet-zakaznickou-peci Podcast

#04 Jak rozvíjet zákaznickou péči?

A je venku čtvrtý díl SupportBox podcastu!  Mário Roženský v něm přivítá skvělého hosta – Aničku Šenk, která působila v Dáme Jídlo, Rohlík.cz, ale také v Alze. Všude se starala o zákaznickou péči, a proto věříme, že pro vás bude tento rozhovor nabitý parádními informacemi. A užijete si jej tak, jako si jej užívali Mário […]

Podcast

#03 Nekonečný nákupní cyklus

Přinášíme vám další, v pořadí již třetí díl SupportBox podcastu, ve kterém vám představíme a vysvětlíme, co to je nekonečný cyklus zákazníka a jak jej docílit.  Nekonečný cyklus zákazníka je pomyslný zlatý grál byznysu. Pokud chcete růst, zvyšovat zisky a mít ve svém portfoliu velký počet spokojených zákazníků, pak si tento díl rozhodně chcete a […]

001 Podcast

#01+#02 Spouštíme SupportBox podcast!

Pozor, pozor!Důležité hlášení! Vy, kteří nás sledujete od počátků, možná víte, že jsme historicky podcast tvořili. Ten první čítal čtyři epizody, přičemž jsme v něm dále nepokračovali.  Letos jsme se rozhodli pro obnovu podcastů, aby ani ty z vás, které nebaví čtení, nebo jste se nedostali na naše školení, neminuly ty nejdůležitější informace ze světa […]

SupportBox-Vitek Matejka-Vyzyvatel Podcast

Přesvědčí náš Vítek Matějka váhajícího klienta? SupportBox a Vyzyvatel.

Dostali jsme perfektní příležitost na ďáblova advokáta pro SupportBox. Michal Slavev a Petr Schwank si pozvali našeho Vítka Matějku do pořadu Vyzyvatel, aby přesvědčil potenciálního klienta k pořízení SupportBoxu. Michal se stane majitelem e-shopu, který musí řešit zákaznickou péči, ale vlastně neví, co přesně potřebuje. Podaří se mu to? I když doba Covidu většině z […]

Podcast

SupportBox Podcast: Zákaznická péče v zahraničí + marketplace

Expanze do zahraničí je aktuálně velmi silný trend u řady e-shopů. Spolu se specifiky jednotlivých zemí  rostou také nároky na péči o zákazníky. Pozval jsem do podcastu Adama Kurzoka ze společnosti Expando, která pomáhá e-shopům s expanzí na další trhy skrze on-line tržiště jako je Amazon, eBay a podobně. Pokud vás zajímá, jak expandovat a […]

Podcast

SupportBox Podcast: Jak hýčkají zákazníky v e-shopu Econea?

Vždy je zajímavé nahlédnout pod pokličku e-shopu. Když jsem se zajímal, koho do podcastu přizvat, dostal jsem několikrát tip na e-shop Econea, který se specializuje na produkty šetrné k přírodě a ke zdraví. Zajeli se k nim podívat a probrali spoustu témat týkající se péče o zákazníky. SupportBox tip: Naučte se hýčkat i vy vaše zákazníky. Kniha Jak na […]

Jak efektivně řídit projekty - SupportBox podcast Podcast

SupportBox Podcast: Jak efektivně řídit projekty

Každý, kdo podniká, řídí mnoho projektů současně. I nás velmi zajímá, jak na to jít efektivně, aby se člověk nezbláznil a přitom měl vše pod kontrolou. Sami provozujeme dvě SaaS aplikace a v každé z nich řešíme mnoho dílčích projektíků. Pozvali jsme si ty nejpovolanější – kluky z aplikace Freelo.cz, což je velmi povedená náhrada […]

Jak může e-shop outsourcovat zákaznickou péči - SupportBox podcast Podcast

SupportBox Podcast: Delegování podpory na osobní asistentku

Mnoho e-shopařů by rádo přesunulo zákaznickou péči na někoho jiného, aby se mohli soustředit na své hlavní činnosti. Nebo také chtějí odejít dříve domů a dát si klid od telefonátů. Přijmout hned nového zaměstnance není jednoduché (a levné) a proto může být alternativou právě virtuální osobní asistentka. Pozvali jsme si Petru Kratochvílovou z projektu osobniasistentka.cz, se […]

Hledáte způsob, jak zlepšit zákaznickou péči pro vaši firmu?

Školení na míru pro vaši firmu

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připravíme.

Více o školení pro firmy na míru
Proškolili jsme
  • + desítky dalších

Všechny naše akce

Školení

Záznam konference SupportDay
2016-2023

online

Podívejte se na záznamy 42 přednášek předních českých odborníků. 6 ročníků konference SupportDay, která je věnovaná pěči o zákazníky.

1.490 Kč bez DPH
Školení

Školení na míru pro vaši firmu

dle domluvy

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.

dle domluvy
Školení

Online kurz zákaznické péče

online

Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.

9.990 Kč bez DPH

Kniha a e-booky

Přečtěte si nejzajímavější tipy a triky, týkající se poskytování kvalitní a efekivní zákaznické péče.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00