Rady a tipy pro zlepšení zákaznické péče

Učte se od profesionálů

Pro zákaznickou podporu

Učte se od profesionálů

Kvalitní zákaznické péči se věnujeme už léta. Nechte se inspirovat zkušenostmi, které jsme za tu dobu nasbírali!

Ideální pracovník na zákaznické péči

1651521449
02.05.2022
6 min. čtení

Výbornou zákaznickou péči vytvářejí v první řadě lidé. Pracovníci na zákaznické podpoře často přecházejí mezi firmami, a proto je důležité si kvalitní pracovníky hýčkat. Každý chce mít obchodní výhodu v oblasti zákaznického servisu. Klíčové je najmout ty nejlepší zástupce zákaznických služeb, což může být náročné. Zaměstnanci zákaznického servisu musejí mít určité osobnostní rysy i dovednosti. Jaký […]

Nejúčinnější fráze na zákaznické podpoře v roce 2022

1649267164
06.04.2022
8 min. čtení

Komunikace je základem každé zákaznické péče. Čím lépe ji zvládnete, tím spokojenější zákazníci budou. Některé situace mohou být krizové a stresové, v takových případech je důležité udržet si nadhled a chladnou hlavu. Podívejme se na nejúčinnější fráze na zákaznické podpoře, které zákazníka uklidní. Bude si díky tomu jistý, že nám není lhostejný. Jaké jsou ty nejúčinnější […]

Chatbot a zákaznická péče: jde to dohromady?

1645112691
16.02.2022
11 min. čtení

Komunikace je klíčovým prvkem dorozumívání lidí, bez ní bychom se rozhodně neobešli. Na tom se určitě shodneme všichni. S rozvojem technologií, příchodem internetu a hlavně jeho dostupností 24/7 prostřednictvím všemožných elektronických zařízení se naším hlavním způsobem komunikace stal psaný text. Tedy – abych byla přesnější, krátké textové zprávy, které skrze sociální sítě posíláme všem, kteří […]

Vzdělávejte se kdekoliv

Kniha a e-booky

Přečtěte si nejzajímavější tipy a triky, týkající se poskytování kvalitní a efekivní zákaznické péče.

Podcasty a webináře

Poslechněte si nás

SupportBox-Vitek Matejka-Vyzyvatel

Přesvědčí náš Vítek Matějka váhajícího klienta? SupportBox a Vyzyvatel.

1611317424
21.01.2021
2 min. čtení

Dostali jsme perfektní příležitost na ďáblova advokáta pro SupportBox. Michal Slavev a Petr Schwank si pozvali našeho Vítka Matějku do pořadu Vyzyvatel, aby přesvědčil potenciálního klienta k pořízení SupportBoxu. Michal se stane majitelem e-shopu, který musí řešit zákaznickou péči, ale vlastně neví, co přesně potřebuje. Podaří se mu to? I když doba Covidu většině z […]

SupportBox Podcast: Zákaznická péče v zahraničí + marketplace

1605020406
20.12.2017
2 min. čtení

Expanze do zahraničí je aktuálně velmi silný trend u řady e-shopů. Spolu se specifiky jednotlivých zemí  rostou také nároky na péči o zákazníky. Pozval jsem do podcastu Adama Kurzoka ze společnosti Expando, která pomáhá e-shopům s expanzí na další trhy skrze on-line tržiště jako je Amazon, eBay a podobně. Pokud vás zajímá, jak expandovat a […]

SupportBox Podcast: Jak hýčkají zákazníky v e-shopu Econea?

1599831036
13.11.2017
2 min. čtení

Vždy je zajímavé nahlédnout pod pokličku e-shopu. Když jsem se zajímal, koho do podcastu přizvat, dostal jsem několikrát tip na e-shop Econea, který se specializuje na produkty šetrné k přírodě a ke zdraví. Zajeli se k nim podívat a probrali spoustu témat týkající se péče o zákazníky. Co se v podcastu dozvíte: Podle čeho si vybrali sortiment, který prodávají? […]

Pomůžeme vám zlepšit zákaznickou péči

Školení a služby

Jsme skuteční odborníci na zákaznickou péči s léty praxe za zády.

Hledáte způsob, jak zlepšit zákaznickou péči pro vaši firmu?

Školení na míru pro vaši firmu

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připravíme.

Více o školení pro firmy na míru
Proškolili jsme
  • + desítky dalších

Kniha

Jak na skvělou zákaznickou péči

kniha

Tato kniha vás naučí o zákaznické péči přemýšlet jinak. Nebudete ji dále vnímat jako „odpinkávač“ dotazů, ale jako místo, kde se buduje vztah se zákazníkem a získávají nové prodeje.

490 Kč bez DPH
Školení

Školení na míru pro vaši firmu

dle domluvy

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.

dle domluvy
Školení

Online kurz zákaznické péče

online

Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.

9.990 Kč bez DPH

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00