Rady a tipy pro zlepšení zákaznické péče

Učte se od profesionálů

Pro zákaznickou podporu

Učte se od profesionálů

Kvalitní zákaznické péči se věnujeme už léta. Nechte se inspirovat zkušenostmi, které jsme za tu dobu nasbírali!

SupportBox-Vitek Matejka-Vyzyvatel
Petra Novotná

Přesvědčí náš Vítek Matějka váhajícího klienta? SupportBox a Vyzyvatel.

1611317424
21.01.2021
2 min. čtení

Dostali jsme perfektní příležitost na ďáblova advokáta pro SupportBox. Michal Slavev a Petr Schwank si pozvali našeho Vítka Matějku do pořadu Vyzyvatel, aby přesvědčil potenciálního klienta k pořízení SupportBoxu. Michal se stane majitelem e-shopu, který musí řešit zákaznickou péči, ale vlastně neví, co přesně potřebuje. Podaří se mu to? I když doba Covidu většině z […]

Petra Novotná

Jak poskytovat skvělou zákaznickou zkušenost a jak ji měřit a vyhodnotit? – 2. část

1614188128
24.02.2021
15 min. čtení

V první části našeho článku jsme podrobně prošli obecné informace o tom, co dělat a jak se chovat, aby naši zákazníci zažívali skvělou zákaznickou zkušenost a byli spokojenější. Dnes si ukážeme, jakými způsoby můžete zákaznickou zkušenost měřit a jak ji následně i vyhodnotit. Jaké jsou metody pro měření zákaznické zkušenosti? Net Promotion Score  Net Promotion […]

Petra Novotná

Jak poskytovat skvělou zákaznickou zkušenost a jak ji měřit a vyhodnocovat? – 1. část

1614187925
16.02.2021
13 min. čtení

Skvělá zákaznická zkušenost vašich klientů – alfa a omega vašeho byznysu. V žebříčku firemních i klientských hodnot se spokojenost zákazníků rychle a nekompromisně šplhá na přední příčky. Při nákupu už nerozhoduje jenom cena. Důležitější jsou pro zákazníky i jiné faktory. Chtějí obdržet kvalitní zboží/službu. Zajímá je, jakého (nadstandardního) servisu se jim dostane. Požadavek na kvalitní […]

Vzdělávejte se kdekoliv

Kniha a e-booky

Přečtěte si nejzajímavější tipy a triky, týkající se poskytování kvalitní a efekivní zákaznické péče.

Podcasty a webináře

Poslechněte si nás

SupportBox-Vitek Matejka-Vyzyvatel
Petra Novotná

Přesvědčí náš Vítek Matějka váhajícího klienta? SupportBox a Vyzyvatel.

1611317424
21.01.2021
2 min. čtení

Dostali jsme perfektní příležitost na ďáblova advokáta pro SupportBox. Michal Slavev a Petr Schwank si pozvali našeho Vítka Matějku do pořadu Vyzyvatel, aby přesvědčil potenciálního klienta k pořízení SupportBoxu. Michal se stane majitelem e-shopu, který musí řešit zákaznickou péči, ale vlastně neví, co přesně potřebuje. Podaří se mu to? I když doba Covidu většině z […]

Mário Roženský

SupportBox Podcast: Zákaznická péče v zahraničí + marketplace

1605020406
20.12.2017
2 min. čtení

Expanze do zahraničí je aktuálně velmi silný trend u řady e-shopů. Spolu se specifiky jednotlivých zemí  rostou také nároky na péči o zákazníky. Pozval jsem do podcastu Adama Kurzoka ze společnosti Expando, která pomáhá e-shopům s expanzí na další trhy skrze on-line tržiště jako je Amazon, eBay a podobně. Pokud vás zajímá, jak expandovat a […]

SupportBox

SupportBox Podcast: Jak hýčkají zákazníky v e-shopu Econea?

1599831036
13.11.2017
2 min. čtení

Vždy je zajímavé nahlédnout pod pokličku e-shopu. Když jsem se zajímal, koho do podcastu přizvat, dostal jsem několikrát tip na e-shop Econea, který se specializuje na produkty šetrné k přírodě a ke zdraví. Zajeli se k nim podívat a probrali spoustu témat týkající se péče o zákazníky. Co se v podcastu dozvíte: Podle čeho si vybrali sortiment, který prodávají? […]

Pomůžeme vám zlepšit zákaznickou péči

Školení a služby

Jsme skuteční odborníci na zákaznickou péči s léty praxe za zády.

Hledáte způsob, jak zlepšit zákaznickou péči pro vaši firmu?

Školení na míru pro vaši firmu

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připravíme.

Více o školení pro firmy na míru
Proškolili jsme
  • + desítky dalších

Školení

Záznam konference SupportDay
2016-2019

online

Podívejte se na záznamy 28 přednášek předních českých odborníků. 4 ročníky konference SupportDay, která je věnovaná pěči o zákazníky.

1.490 Kč bez DPH
Školení

Školení na míru pro vaši firmu

dle domluvy

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.

dle domluvy
Školení

Online kurz zákaznické péče

online

Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.

9.990 Kč bez DPH

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00