Jak jsme pomohli zvládnout 400 000 fanoušků na Instagramu
O společnosti
Úklid pro klid je progresivně rostoucí firma nejsledovanější české úklidové influencerky Kateřiny Brožové. Její ostře sledovaný instagramový profil vznikl v roce 2020. Specializuje se na návody a rady pro co nejsnadnější a nejefektivnější úklid. E-shop uklidproklid.eu nabízí jednoduché, a přitom nečekaně funkční ekologické přípravky. Ukazuje, že ekologické nemusí být drahé.
Úklid pro klid – experti na uklízení s vlastním e-shopem
Když se chcete starat o svůj domov, potřebujete prostředky. A když se chcete starat o svůj domov efektivně a co nejrychleji, potřebujete „know how“. Holky v Úklid pro klid nabízí oboje. Totiž skvělý býběr produktů a především prakitcké návody, rady a videa, jak se zbavit špíny co nejjednodušeji. Ovšem obsloužit 400 000 fanoučků na Instagramu a zájemců není zrovna jednoduché, především pokud vás je v týmu málo. Přečtěte si příběh cesty z chaosu Gmailu a hromady zpráv na efektivitu díky nástroji SupportBoxu.
Hledali jsme vlastně řešení jak ve dvou lidech co nejefektivněji spravovat e-mail a zákaznickou podporu. Tak, abych já, která má to hlavní slovo v těch e-mailech, měla přehled i o tom, co řeší kolegyně. A abychom si co nejvíce zjednodušili a zefektivnili tu práci.
Jak to měli nastavené před SupportBoxem?
První dva roky byl počet sledujících na Katčině Instagramu plus minus konstantní, držel se v tisících. Když se ale zaměřil na úklid a návody, počty sledujících začaly raketově růst. Každý rok přibývá až neuvěřitelná stovka tisíc sledujících i zákazníků. Instagram je plný tutoriálů a nápadů, které zákazníci neznají, proto se hodně ptají. Zákazníci psali na Instagramu, Gmailu a Facebook Messengeru.
Když si chaos ve zprávách vynutí změnu
Zpráv bylo najednou příliš. Přestávali jsme mít přehled, kdo co a jak řeší. Bez přehledu to už nešlo.
A hlavní důvod?
Přehled objednávek spojený s jednotlivými zprávami a e-maily. SupportBox totiž nabízí napojení na e-shopy a vidíte tedy hned vedle e-mailu od zákazníka jeho objednávku. A nejen to, vidíte také že vám také poslal zprávu na Instagramu (na kterou zrovna nikdo od vás nereagoval) a k tomu si navíc volal s vaší kolegyní.
Náš e-shop je postavený na Shoptetu, který SupportBox integruje. SupportBox byl proto jasnou volbou – máme s ním po ruce údaje o objednávkách zákazníků. SupportBox ale přinesl taky možnost reagovat přímo z Instagramu a přes Messenger, takže dnes už je pro nás nezbytností.
Šetření času a efektivnější práce
SupportBox nutí svým sytémem udržovat prázdnou schránku. Vyřešené zprávy se filtrují a nzobrazuje se jen to, co musí zaměstnanec na podpoře zrovna ten den řešit. Celá komunikace se drží ve vlákně. Práci maximálně usnadňují také připravené odpovědi a štítkování e-mailů. Hodně nám pomáhá automatické třídění pošty na příjmu – potvrzení objednávek a další transakční e-maily nemusíme sledovat, ale máme je zároveň uchované a můžeme se k nim vrátit, když je potřeba.
Vyhovuje mi, že jsou všechny zprávy sloučené na jedno místo zákazníka. Nemusím hledat na víc místech historii komunikace napříč kanály a přepínat záložky, všechno hledám v té jedný zprávě
Ten nejjednodušší přechod
SupportBox má českou podporu a velkou databázi pro pomoc při nastavení. První kroky jsou tak velmi jednoduché. Prostředí je intuitivní a napojení ostatních nástrojů jako je Shoptet, WordPress, ale i jiné či vlastní řešení zvládnete raz dva. A chatbot na web? Stačí vložit jednoduchý kód na váš web a hned vidíte v SupportBoxu všechny zprávy, které vám zákazníci napsali.
Nebylo to nic složitého. Naskočili jsme a rovnou fungovali.
A komu by sami SupportBox doporučili?
Doporučujeme ho každému, kdo potřebuje podporu, chce reagovat na zprávy z různých kanálů na jednom místě a chodí mu tolik zpráv, že už to nezvládá a nechce si to přiznat.
SupportBox je řešením pro všechny, kdo mají hromadnou schránku (např. info@uklidproklid.cz), kterou obsluhuje více než jedna osoba. Doporučujeme ho každému, kdo potřebuje podporu, chce reagovat na zprávy z různých kanálů na jednom místě a chodí mu tolik zpráv, že využívá předpřipravené odpovědi.
Fitshaker.sk je slovenská platforma manželů Švaralových, která od roku 2014 nabízí online fitness programy s domácím cvičením. Cílem je zhubnout, nabrat svalovou hmotu a cítit se fit bez nutnosti chodit do posilovny. Zákazník po registraci sleduje 5 živých přenosů cvičení týdně, anebo si vybírá z 1000 videí 20 profesionálních instruktorů, kteří pomáhají s konkrétními problémy (zhubnutí do plavek, fit po těhotenství apod.). V nabídce jsou i videa odborníků na stravování a motivační hubnoucí výzvy. Fitshaker.sk je také výrobcem fitness oblečení a doplňků stravy, které od roku 2019 nabízí ve vlastním Fitshaker e-shopu. Fitshaker.sk funguje online i jako appka.
Golden Gate provádí klienty investicemi tak, aby své bohatství rozšiřovali v jakékoli době a v souladu s hospodářskými cykly. Jako jediná firma na českém trhu nabízí platformu, která kombinuje investice do zlata, stříbra, platiny i možnost otevírat Bitcoinové účty. Důraz v Golden Gate kladou na špičkový klientský servis, odborné vzdělávání a maximální otevřenost vůči klientům i veřejnosti.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.