Helpdesk systém pro vaši firmu

Vaše centrum pro snadnou a efektivní komunikaci se zákazníky

  • Bez zadávání kreditky
  • Můžete kdykoliv skončit
  • Podpora v češtině
  • 14 dní zdarma

Důvěřuje nám přes 550 českých e-shopů

Jedno místo pro veškerou komunikaci

E-maily, live chaty, telefony. Můžete nešikovně mít odlišný nástroj pro každý z nich, anebo jeden nástroj, který všechny zprávy přinese na jediné místo. Se SupportBoxem uvidíte všechny zprávy ze všech kanálů na jediné obrazovce, vedle sebe, chronologicky a s veškerou historií.

Každý operátor bude mít jedno prostředí pro veškerou komunikaci a nemusí tak hlídat plus učit se nástrojů několik. Práce bude rychlejší, efektivnější – a navíc nikdy nic „nezapadne“.

Propojí se s vašimi nástroji

Veškeré informace a objednávky zákazníka mějte ihned k dispozici. Bez hledání a kopírování, vše máte jednoduše hned vedle aktuální zprávy.

SupportBox jednoduše propojíte s Shoptetem, WooCommerce nebo jinými platformami, stejně tak s CRM nebo mailingovým systémem. SupportBox se pak stane částí vašeho ekosystému.

Ušetříte hodiny času a vyvarujete se chyb!

„Ve firmě je nás 5, můžeme tak vést komunikaci na společném místě. SupportBox pro nás není pouze klasická zákaznická podpora, ale jedno místo, kde můžeme vše přehledně řešit a předávat si požadavky i mezi sebou. Ať už se jedná o účetnictví, expedici, velkoobchod nebo marketing.“

Jiří Nutil

konopnytata.cz

Jeden zákazník, jedno vlákno. Navždy.

Mluvte se zákazníky jako s lidmi, ne jako se stroji. Píše zákazník stejný dotaz ke stejné objednávce již po čtvrté? Nebo je to notorický stěžovatel, co nikdy není spokojený? Překvapte vaše zákazníky tím, že víte, co vám již jednou psali; budou se cítit důležitěji a radovat, že je opravdu znáte. Vy navíc nebudete duplikovat odpovědi i otázky a ušetříte si spoustu času.

Veškerou historii ticketů i zpráv budete mít kdykoliv k dispozici. A navždy – vaše data vám nikdy nesmažeme.

Připraveno pro týmy

Veškeré zprávy – ze všech schránek a kanálů – na jednom místě. Mějte přehled, co je a není vyřešené, vyvarujte se duplicitních odpovědí a snadno delegujte.

Díky poznámkám a jednoduché tvorbě ticketů můžete zapomenout i na komplikované přeposílání e-mailů mezi kolegy. Vše s detailními statistikami a exportem reportů.

Management oddělení a spolupráce s kolegy nebyly nikdy jednodušší.

„SupportBox bych doporučil všem, kteří hledají chytré, spolehlivé on-line řešení s příkladnou podporou zákazníkům a vysokou dostupností služeb.“

Oto Čepelák

ACTIVA spol. s r. o.

Nechte SupportBox pracovat za vás

Reklamace nebo dotazy na platby a dopravu? Nechte pracovat SupportBox za vás – každou zprávu přiřadí tomu správnému operátorovi nebo rovnou předpřipraví odpověď pomocí šablon.

Ušetřete sobě i svému týmu čas přepisováním, kopírováním a dohledáváním.

Transparentní a flexibilní ceník

Vyberete si pouze kanály a uživatele pro každý z nich, jak potřebujete. S maximální flexibilitou – potřebujete dočasně na sezonu více operátorů na chatu a na léto zase méně? Vše si snadno nastavíte sami v administraci.

Každé podnikání a každý tým jsou jiné, „one size fits all“ funguje jen málokdy. SupportBox budete platit pouze za pluginy a uživatele, bez fixních nákladů nebo minimálního plnění.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00