22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

JAK ZÍSKÁVAT JENOM DOBRÉ RECENZE

Tento e-book vám dodá tipy, jak snížit počet negativních recenzí, zabránit jejich zveřejnění a případně vám dát čas na nápravu. Získáte si tak zákazníka na svou stranu, vylepšíte své jméno a získáte důležitou zpětnou vazbu.

Získejte e-book hned

Popis knížky

Tento e-book je pomocníkem pro všechny, koho zajímá reputace a zároveň zpětná vazba od zákazníků. V e-booku totiž zjistíte jak směřovat negativní recenze přímo k vám a ty pozitivní rovnou na web či recenzní weby.

A co se všechno dozvíte?

  • Jak si nastavit systém sbírání negativních recenzí
  • Jak zabránit zveřejnění negativní recenze
  • Jak získat čas a přetáhnout zákazníka na svou stranu
  • Jak získávat dobré recenze automaticky
  • Tipy na větší důvěru zákazníků a lepší značku

Vzdělávejte se kdekoliv

Další naše knihy a e-booky

Přečtěte si nejzajímavější tipy a triky, týkající se poskytování kvalitní a efekivní zákaznické péče.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00