Statistiky a reporty

Nástroj bez měření je jako letadlo bez pilota. Díky přehledným datům ze SupportBoxu vždy přesně víte, zda máte namířeno správným směrem, a jak efektivní vaše zákaznická péče opravdu je.

Vyzkoušet zdarma

Mějte přehled

Data v reálném čase

Potřebujete vědět, co se u vás na podpoře děje? Jak jsou operátoři vytíženi a co je potřeba zlepšit?

Mějte přehled
Práce s daty

Práce s daty

Export dat do CSV/XLS/PDF

Snadno exportujete data po jednotlivých ticketech pro další zpracování a vlastní reporty.

Práce s daty

A spousta dalších skvělých funkcí

Report po jednotlivých uživatelích

Sledujte, kolik hovorů, chatů a e-mailů odpovívý a jak rychle jednotliví pracovníci.

Report po jednotlivých schránkách

Přehledně si zobrazíte podrobné statistiky každé e-mailové schránky.

Report po jednotlivých chatech

Přehledně si zobrazíte podrobné statistiky každého live chatu.

Report po jednotlivých telefonních číslech

Přehledně si zobrazíte podrobné statistiky každého telefonního čísla.

Report po jednotlivých štítcích

Podívejte se, které štítky využíváte nejčastěji a jak se jejich použití mění v čase.

Report po jednotlivých ticketech

Nejpodrobnější report, který jde až na úroveň jednotlivých ticketů, díky kterému můžete snadno vychytat i ty nejmenší detaily.

Report největších porušení

Odhalte nejpalčivější problémy, které je potřeba rychle řešit, snadno na jedné obrazovce.

Report hodnocení spokojenosti

Podívejte se, jak hodnotí vaši zákazníci kvalitu komunikace.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00