22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

Jak na zákaznickou podporu při expanzi do zahraničí – webinář


Úspěšná expanze do zahraničí neznamená copy & paste českého e-shopu a jeho prostou jazykovou mutaci. SEO, bankovní účty, propagace, platební a cenové strategie, zákaznická péče i logistika (a mnohem více) musí být při expanzi přizpůsobeny místním poměrům. SupportBox a NK Expand vyvinuli nástroje, které tuto optimalizaci usnadňují. A právě na zákaznickou podporu při expanzi se společně podrobně podíváme. Společně s partnerem NK Expand, kteří jsou specialisté na expanzi firem, pořádáme webinář, který vás připraví na ty nejdůležitější věci v rámci zákaznické péče v zahraničí a kde prodiskutujeme i na pohled drobné, ale důležité kroky. 

Komu tento webinář pomůže?

  1. O expanzi do zahraničí jste zatím neuvažovali, ale cizí trhy vás lákají. Snadné podmínky vám můžou otevřít nové příležitosti.
  2. Uvažujete o expanzi do zahraničí Tušíte, že při přechodu na zahraniční trh nestačí jen komunikovat v cizím jazyce, ale nevíte, co můžete od zákazníků mimo ČR očekávat. Nejistota může vyvolat obavy.
  3. Expanzi do zahraničí aktuálně připravujete Zhodnotili jste výzvy, které expanze obnáší, a oceníte řešení, které celý proces zjednoduší.

Co se dozvíte:

  • na co jsou zvyklí zákazníci v různých zemích – specifika zákaznické péče, dopravy apod.
  • jak nastavit zákaznickou péči pro zákazníky v zahraničí
  • co zautomatizovat a jak tím ušetřit
  • jak proškolit svůj tým pro zahraniční podporu
  • jaké komunikační kanály v zahraničí používat
  • jak přeshraničně používat telefonní linky
  • co všechno za vás udělají SupportBox a NK Expand a jak tyto systémy při expanzi využívat

Jak se odlišit od konkurence? Přijďte na konferenci o zákaznické péči – 22.5.2024

Plný den expertů a majitelů firem, kteří si uvědomili důležitost zákaznické péče a posun dokládají daty.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00