AI je nyní všude, kde to jen jde. Ale je vhodné ji využít i tam, kde je lidský kontakt velmi důležitý? Zákaznická péče & podpora není jen o odpovídání na dotazy. Buduje brand, dobrý pocit z kontaktu s firmou a vytváří spokojené, vracející se zákazníky.
Při správném využití vám AI dokáže odbavit až 60 % dotazů a rutinních situací. Kolegům na podpoře tak lze uvolnit více ruce a vytvořit prostor pro ještě lepší zákaznickou péči, která je dnes čím dál více důležitá pro získání většího náskoku před konkurencí.
V tomto webináři se dozvíte, jak se v AI vyvarovat chyb, které by vás mohly stát objednávky a zákazníky, a přitom zjistíte, že začít s AI nemusí stát majlant.
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2024 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena