Jak využít AI na zákaznické péči – webinář

AI webinar - Jak využít AI v zákaznické péči

Komu tento webinář pomůže? 

  1. AI už nějakým způsobem využíváte, ale máte pocit, že nemáte stále všechny informace & neznáte všechny nástroje a způsoby využití.
  2. Na téma AI narážíte ze všech stran, ale nevíte kde a jak začít.
  3. Obáváte se, že AI bude generovat nesmysly a spíše vám uškodí než pomůže, nebo že AI není pro vaši firmu vhodná.

AI je nyní všude, kde to jen jde. Ale je vhodné ji využít i tam, kde je lidský kontakt velmi důležitý? Zákaznická péče & podpora není jen o odpovídání na dotazy. Buduje brand, dobrý pocit z kontaktu s firmou a vytváří spokojené, vracející se zákazníky. 

Při správném využití vám AI dokáže odbavit až 60 % dotazů a rutinních situací. Kolegům na podpoře tak lze uvolnit více ruce a vytvořit prostor pro ještě lepší zákaznickou péči, která je dnes čím dál více důležitá pro získání většího náskoku před konkurencí.

V tomto webináři se dozvíte, jak se v AI vyvarovat chyb, které by vás mohly stát objednávky a zákazníky, a přitom zjistíte, že začít s AI nemusí stát majlant.

Co se dozvíte:

  • Jaké jsou současné možnosti AI.
  • Správné propojení nenahraditelného lidského citu s automatizací díky AI.
  • Jak díky AI zlepšit zákaznickou zkušenost a získat tak více vracejících se zákazníků.
  • V jakých konkrétních situacích vám AI ulehčí práci na podpoře a zaručeně zvýší efektivitu.
  • V jakých situacích vám AI práci neulehčí a není dobré ji využít. 
  • Věci jako generování e-mailů a odpovědí na jeden klik, využití AI chatbotů v live chatu pro odpovídání 24/7, automatické překlady konverzací se zahraničními zákazníky nebo souhrny a přepis konverzací. 

 

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00