#17 Platy na zákaznické podpoře
Přijímáte nové zaměstnance zákaznické péče, ale nevíte, jakou mzdu jim adekvátně nabídnout?
Na jaké částce začít a co dalšího ovlivňuje její výši?
Mário Roženský prošel 182 inzerátů, abyste vy nemuseli, a našel odpověď! V druhé polovině roku 2024 si zaměstnanci zákaznické péče průměrně vydělali 35 400 Kč měsíčně.
Na výši mzdy měly vliv i následující faktory:
- juniorní pozice,
- komunikace v cizím jazyce,
- praxe.
Pokud znáte výši mzdy, můžete si snadno spočítat, kolik zaplatíte za jeden zodpovězený dotaz své zákaznické péče. Stačí hodnoty dosadit do jednoduchého vzorečku. Do výpočtu byste také neměli zapomenout zahrnout některé významné nákladové položky.
Jak vzoreček vypadá, o jaké nákladové položky se jedná a jak je možné cenu za zodpovězený dotaz snížit, to vše se dozvíte v #17 SupportBox podcastu.
Odhalte s námi důležitou nákladovou položku vaší firmy, o které většina vaší konkurence nemá tušení!
Chcete vědět víc? Pusťte si #17 SupportBox podcast ⬇
Sledujte nás na vaší oblíbené platformě pro více podobných dílů:
A pokud to myslíte se zákaznickou péčí vážně, využijte našeho průvodce v podobě knížky či e-booku na www.zakaznickapece.cz
Neslyšeli jste šestnáctý díl o důležitosti logistiky? Můžete se k němu kdykoli vrátit.
Máte k podcastu dotazy? Budeme rádi, když se nám ozvete na info@supportbox.cz.