Kompetenční matice ke stažení

SupportBox
07.10.2024
1 min. čtení

Oceňování zaměstnanců a rozdělování jejich kompetencí není snadné. V podcastu #18 Zákaznická péče od nuly jsme probírali jak zrestartovat zákaznickou podporu. Téma však funguje i pro ty, kteří si uvědomili, že zákaznická péče je velmi důležitou součástí podnikání. Níže tak najdete vzorový dokument kompetenční matice, kterou můžete univerzálně využít napříč celou firmou.

Neviděli jste epizodu #18? Doplňte si znalosti v kompetencích!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00