#18 Zákaznická péče od nuly

SupportBox
23.10.2024
3 min. čtení
Landscape 18

Už nějakou dobu si říkáte, že by vaše zákaznická péče potřebovala restart? Není nic lepšího, než pustit svěží nápady tam, kde už to nějakou dobu trochu skřípe.  Na co nezapomenout a co naopak nedělat? 

Pro začátek byste si měli položit hned čtyři základní otázky:

  1. Kde vás zákazníci nejčastěji kontaktují? – Jaké komunikační kanály k tomu využívají? Kdo u vás tyto kanály spravuje a jak jste s jeho prací spokojeni? 
  2. Máte z těchto komunikačních kanálů nějaký výstup? Znáte konkrétní čísla? – Za jak dlouho odpovídáte na e-maily nebo zprávy v chatu? Zvládáte odpovídat jako ti nejlepší, nebo byste na svém výkonu měli zapracovat?
  3. Pracujete s komunikačním manuálem a manuálem tonality? – Vědí o něm všichni členové vašeho týmu? A jak jste na tom s pravopisem?

Tím nejzásadnějším, na co byste měli pamatovat, je mít vždy pověřenou zodpovědnou osobu, která vás bude o všem informovat a realizuje dohodnuté postupy a změny. Díky této interakci si můžete jednoduše mapovat, jak se vaši kolegové kariérně posouvají. Nevíte, co vše si v souvislosti s kolegy evidovat? Stáhněte si naši Kompetenční matici zdarma.

Evidování těchto dat vám pomůže získat přehled o fungování vaší zákaznické péče a jejímu směřování o level výš. Zpracování dat vám sice zabere několik hodin měsíčně, ale uvidíte, že to v konečném důsledku nakonec oceníte. Navíc, pokud budete mít k ruce kvalitní helpdeskový nástroj, výrazně tuto dobu zkrátíte, protože odpovědi na položené otázky nebudete muset složitě dohledávat, budete je mít na jednom místě. 

V #18 SupportBox podcastu zjistíte, jak si evidovat shora uvedené otázky v přehledné tabulce, které aspekty jsou důležité a jaké další věci byste si měli pohlídat, abyste se právem zařadili mezi ty nejlepší. Poslechněte si #18 SupportBox podcast a získejte náskok před svou konkurencí.

Chcete vědět víc? Pusťte si #18 SupportBox podcast

Sledujte nás na vaší oblíbené platformě pro více podobných dílů:

Spotify
Youtube
Apple Podcasts

A pokud to myslíte se zákaznickou péčí vážně, využijte našeho průvodce v podobě knížky či e-booku na www.zakaznickapece.cz

Neslyšeli jste sedmnáctý díl o odměňování na zákaznické podpoře? Můžete se k němu kdykoli vrátit. 

Máte k podcastu dotazy? Budeme rádi, když se nám ozvete na info@supportbox.cz. 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00