OptimSys
Vytváří systémy pro telefonní ústředny a komunikační řešení.
Vytváří systémy pro telefonní ústředny a komunikační řešení.
OptimSys je česká společnost, která se už od roku 2004 zabývá tvorbou vlastního telekomunikačního řešení. Jejich systémy a telefonní ústředny dodávají pro call centra, dispečinky, linky zákaznické péče, telemarketingové kampaně a spousty dalších.
Pro vývoj svých systémů využívají moderní softwarové technologie. Ke každému řešení mají k dispozici také uživatelsky příjemné a interaktivní webové rozhraní, které může být doplněno doprovodnými mobilními aplikacemi jako je například OptimCall.
Celý systém je možné vytvořit jen jako virtuální ústřednu nebo řešení nasadit přímo na váš server. Vše je řešeno individuálně a vytvořené přímo na míru konkrétnímu klientovi a jeho potřebám.
Pokud se rozhodnete telefony napojit přes OptimSys i do vašeho SupportBoxu společně vás celým procesem provedeme. Nejprve zhodnotíme váš současný stav a na jeho základně pro vás připravíme to pravé řešení, abyste ze společného propojení OptimSys a SupportBoxu vytěžili maximum.
V rámci webináře vám na konkrétních příkladech z praxe ukážeme, jak můžete i vy být efektivnější a vytěžit z hovorů co nejvíce.
Na webináři se dozvíte:
❓ Co zákazník očekává.
❓ Jaké jsou nejčastější chyby v telefonickém rozhovoru.
❓ Co vše dokáží dnešní moderní telefonní systémy.
❓ Jak přes telefon více prodat.
❓ Jak si poradit s náročnými situacemi.
❓ Jak spojit sílu telefonů s dalšími komunikačními kanály.
Podrobný návod, který vás provede aktivací krok za krokem je k dispozici přímo tady → Aktivace telefonů od OptimSys v SupportBoxu.
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2024 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena