Případová studie

Jak jsme pomohli zvládnout 400 000 fanoušků na Instagramu

Logo Úklid pro klid s Kateřinou Brožovou
O společnosti

Úklid pro klid je progresivně rostoucí firma nejsledovanější české úklidové influencerky Kateřiny Brožové. Její ostře sledovaný instagramový profil vznikl v roce 2020. Specializuje se na návody a rady pro co nejsnadnější a nejefektivnější úklid. E-shop uklidproklid.eu nabízí jednoduché, a přitom nečekaně funkční ekologické přípravky. Ukazuje, že ekologické nemusí být drahé.

Naše spolupráce v číslech

Shoptet

E-shop

400 000

sledujících na Instagramu

Používané funkce

E-maily, Instagram zprávy, napojený kontaktní formulář

2

uživatelů SupportBoxu

Vyzpovídali jsme klienta

Úklid pro klid – experti na uklízení s vlastním e-shopem

Když se chcete starat o svůj domov, potřebujete prostředky. A když se chcete starat o svůj domov efektivně a co nejrychleji, potřebujete „know how“. Holky v Úklid pro klid nabízí oboje. Totiž skvělý býběr produktů a především prakitcké návody, rady a videa, jak se zbavit špíny co nejjednodušeji. Ovšem obsloužit 400 000 fanoučků na Instagramu a zájemců není zrovna jednoduché, především pokud vás je v týmu málo. Přečtěte si příběh cesty z chaosu Gmailu a hromady zpráv na efektivitu díky nástroji SupportBoxu.

uklidproklid

 

Hledali jsme vlastně řešení jak ve dvou lidech co nejefektivněji spravovat e-mail a zákaznickou podporu. Tak, abych já, která má to hlavní slovo v těch e-mailech, měla přehled i o tom, co řeší kolegyně. A abychom si co nejvíce zjednodušili a zefektivnili tu práci.

 

 

Jak to měli nastavené před SupportBoxem?

První dva roky byl počet sledujících na Katčině Instagramu plus minus konstantní, držel se v tisících. Když se ale zaměřil na úklid a návody, počty sledujících začaly raketově růst. Každý rok přibývá až neuvěřitelná stovka tisíc sledujících i zákazníků. Instagram je plný tutoriálů a nápadů, které zákazníci neznají, proto se hodně ptají. Zákazníci psali na Instagramu, Gmailu a Facebook Messengeru.

Když si chaos ve zprávách vynutí změnu

 

Zpráv bylo najednou příliš. Přestávali jsme mít přehled, kdo co a jak řeší. Bez přehledu to už nešlo.

 

 

A hlavní důvod?

Přehled objednávek spojený s jednotlivými zprávami a e-maily. SupportBox totiž nabízí napojení na e-shopy a vidíte tedy hned vedle e-mailu od zákazníka jeho objednávku. A nejen to, vidíte také že vám také poslal zprávu na Instagramu (na kterou zrovna nikdo od vás nereagoval) a k tomu si navíc volal s vaší kolegyní.

 

Náš e-shop je postavený na Shoptetu, který SupportBox integruje. SupportBox byl proto jasnou volbou – máme s ním po ruce údaje o objednávkách zákazníků. SupportBox ale přinesl taky možnost reagovat přímo z Instagramu a přes Messenger, takže dnes už je pro nás nezbytností.

 

Šetření času a efektivnější práce

SupportBox nutí svým sytémem udržovat prázdnou schránku. Vyřešené zprávy se filtrují a nzobrazuje se jen to, co musí zaměstnanec na podpoře zrovna ten den řešit. Celá komunikace se drží ve vlákně. Práci maximálně usnadňují také připravené odpovědi a štítkování e-mailů. Hodně nám pomáhá automatické třídění pošty na příjmu – potvrzení objednávek a další transakční e-maily nemusíme sledovat, ale máme je zároveň uchované a můžeme se k nim vrátit, když je potřeba.

 

Vyhovuje mi, že jsou všechny zprávy sloučené na jedno místo zákazníka. Nemusím hledat na víc místech historii komunikace napříč kanály a přepínat záložky, všechno hledám v té jedný zprávě

 

Ten nejjednodušší přechod

SupportBox má českou podporu a velkou databázi pro pomoc při nastavení. První kroky jsou tak velmi jednoduché. Prostředí je intuitivní a napojení ostatních nástrojů jako je Shoptet, WordPress, ale i jiné či vlastní řešení zvládnete raz dva. A chatbot na web? Stačí vložit jednoduchý kód na váš web a hned vidíte v SupportBoxu všechny zprávy, které vám zákazníci napsali.

 

Nebylo to nic složitého. Naskočili jsme a rovnou fungovali.

 

A komu by sami SupportBox doporučili?

 

Doporučujeme ho každému, kdo potřebuje podporu, chce reagovat na zprávy z různých kanálů na jednom místě a chodí mu tolik zpráv, že už to nezvládá a nechce si to přiznat.

 

Vyzkoušet na 14 dní zdarma

SupportBox je řešením pro všechny, kdo mají hromadnou schránku (např. info@uklidproklid.cz), kterou obsluhuje více než jedna osoba. Doporučujeme ho každému, kdo potřebuje podporu, chce reagovat na zprávy z různých kanálů na jednom místě a chodí mu tolik zpráv, že využívá předpřipravené odpovědi.
Logo Úklid pro klid s Kateřinou Brožovou Kateřina Brožová

Úklid pro klid

Podívejte se na další případovky

Fitshaker.sk je slovenská platforma manželů Švaralových, která od roku 2014 nabízí online fitness programy s domácím cvičením. Cílem je zhubnout, nabrat svalovou hmotu a cítit se fit bez nutnosti chodit do posilovny. Zákazník po registraci sleduje 5 živých přenosů cvičení týdně, anebo si vybírá z 1000 videí 20 profesionálních instruktorů, kteří pomáhají s konkrétními problémy (zhubnutí do plavek, fit po těhotenství apod.). V nabídce jsou i videa odborníků na stravování a motivační hubnoucí výzvy. Fitshaker.sk je také výrobcem fitness oblečení a doplňků stravy, které od roku 2019 nabízí ve vlastním Fitshaker e-shopu. Fitshaker.sk funguje online i jako appka.

Peter Švaral

Fitshaker

Golden Gate provádí klienty investicemi tak, aby své bohatství rozšiřovali v jakékoli době a v souladu s hospodářskými cykly. Jako jediná firma na českém trhu nabízí platformu, která kombinuje investice do zlata, stříbra, platiny i možnost otevírat Bitcoinové účty. ‍Důraz v Golden Gate kladou na špičkový klientský servis, odborné vzdělávání a maximální otevřenost vůči klientům i veřejnosti.

Společnost RCprofi s.r.o. se zabývá prodejem a servisem RC modelů, což jsou modely na dálkové ovládání. Na trhu jsou již 12 let.

Libor Pilař

Majitel společnosti RCprofi

Vousatý muž v kostkované košili pracuje na notebooku u stolu

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Petra Novotná - Žena s dlouhými hnědými vlasy, usmívá se a dívá se do kamery
Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00