Blog

Novinky

5x potěšení a radost pro vašeho zákazníka

03.03.2020
2 min. čtení

Chcete udělat krok vstříc k vašim zákazníkům? Pokud tápete, kde začít, inspirujte se v našem seznamu. Překvapení. Pošlete zákazníkovi v objednávce nějakou drobnost, která potěší – čokoláda, propiska, nebo prostě jen kartička s osobním poděkováním Zájem. Zajímejte se o jeho dojmy a pocity – přistupujte k tomu ale opravdu lidsky. Je něco, co vám chybělo? […]

10 tipů pro lepší nastavení vašeho SupportBoxu

1668697510
11.02.2020
4 min. čtení

Dali jsme dohromady 10 tipů, které vám pomohou v lepším a propracovanějším nastavení aplikace. Věříme, že vám budou přínosem! SupportBox tip 1: 14-ti denní DEMO verze zdarma Vyzkoušejte DEMO verzi zdarma a testujte všechny výhody a funkce SupportBoxu na vlastní kůži. Registraci si můžete udělat jednoduše přes náš web ➡ SupportBox.cz nebo se podívejte na […]

Jak vypadá zákaznická péče na e-shopu

1678359515
05.02.2020
15 min. čtení

Podle aktuálních trendů je právě zákaznická péče velkým tématem. Zákazníci chtějí být hýčkáni a firmy začínají chápat, že bez kvalitního zákaznického servisu se daleko nedostanou.  Na internetu je spousty článků, návodů a dalších materiálů o tom, jak by měla zákaznická péče vypadat. Jak bychom se k zákazníkům měli chovat a pečovat o ně. Jak ale […]

Z praxe: časté chyby v odpovědích zákaznické péče

1668694214
22.01.2020
4 min. čtení

Jaké odpovědi píšete vašim klientům? Dávají všichni vaši kolegové stejně kvalitní odpovědi? Pokud si nejste zcela jisti, mám pro vás několik ukázek nejčastějších prohřešků. Projděte je spolu s vašimi kolegy. Pokud se nepoznáváte ani v jednom případě, je to skvělé. Pokud přece jen chybku objevíte, obratem jí můžete snadno odstranit. Odpověď pozdě nebo vůbec Na […]

Tipy a triky pro maximální využití SupportBoxu

1668693086
08.01.2020
3 min. čtení

SupportBox je šikovný nástroj – abyste jej dokázali používat naplno, rozhodně nepřehlédněte tyto nejzajímavější funkce. Předpřipravené odpovědi Máte pocit, že podobnou odpověď už píšete podruhé, nebo potřetí? Uložte si ji přímo z rozepsané zprávy. Příště jen kliknete na správnou ikonku a celý text se vloží do odpovědi sám. Předpřipravené odpovědi si můžete rozčlenit do dvou […]

Vyzkoušejte SupportBox ještě dnes

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Jak se před Vánoci nezbláznit na zákaznické podpoře

1678357016
20.11.2019
11 min. čtení

Vánoce patří mezi nejnáročnějších období roku. Dávají pořádně zabrat všem obchodníkům. Vánoční nákupy vrcholí a s blížícím se Štědrým dnem narůstá i frmol a napětí ve firmách.  Roste počet příchozích dotazů a také narůstá počet telefonátů. Každá vteřina se počítá a je jenom na vás, abyste zákazníkovi odpověděli rychle, příjemně a tak, aby dokončil objednávku […]

Jak správně vyřešit reklamaci?

1667913574
14.08.2019
10 min. čtení

Až 12% zakoupeného zboží se e-shopům vrátí a 60% zákazníků řeší proces vrácení zboží a reklamace ještě před tím, než vůbec nakoupí. Pokud je proces nesrozumitelný a zbytečně zdlouhavý, kupující se většinou ani neobtěžuje s dokončením nákupu. Tato čísla zveřejnila ve svém reportu americká firma Narvar, která pomáhá maloobchodníkům se zákaznickým servisem. Naštěstí existuje několik […]

Kolega na dovolené

1667911862
31.07.2019
5 min. čtení

V průběhu roku si všichni potřebujeme odpočinout od pracovního zápřahu. Nastavte si vaši e-mailovou schránku tak, aby kolega na dovolené mohl nerušeně odpočívat a přitom byly všechny důležité zprávy vyřízeny. Ideální je, když máte kolegovu pracovní náplň dobře popsanou a víte, které kroky bude potřeba komu předat. Kroky, na které určitě nezapomeňte Je kolegův služební […]

10 nejčastějších chyb v odpovědích zákazníkům

1678356140
03.07.2019
12 min. čtení

Již několik let se věnujeme testování zákaznické péče českých a slovenských firem, zejména e-shopů (například e-shopů se sportovní výživou nebo českých sexshopů). Otestovali jsme také klientský servis hotelů a penzionů, nebo na příklad různých účetních programů. Chceme, aby kvalita klientské péče byla stále kvalitnější. Nejlepší poučení přichází z chyb – ukážeme vám deset nejčastějších, které […]

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00