Co říkají účastníci o konferenci o zákaznické péči SupportDay?
22.5.2024 se uskutečnil již 7. ročník konference o zákaznické péči SupportDay. Letos na téma – Odlište se od konkurence!
A jaké byly konkrétní přednášky?
- CX – Zkušenost očima zákazníků – CX framework
- AI – Jak využít AI na zákaznické péči
- Trenýrkárna – Jak zvládnout zákaznickou péči ve větším e-shopu
- Čísla a data – Analytika zákaznické péče – Jak si spočítat, že se vám zakaznická péče vyplácí
- Jak se nebát telefonovat
- Jak funguje budování komunity
- Krizová komunikace se zákazníky
Stejně jako minulý rok, i tento nás poctili svou účastní skvělí přednášející:
Lukáš Pítra – Mário Roženský – Kristýna Rusňáková – Jan Tichý – Claudie Paldusová – Martina Hallová – Michal Mag & Berenika Sedláčková
A co si účastníci berou z konference rovnou do podnikání?
Zeptali jsme se jich v dotazníku po skončení konference s tím, že kritikou (a samozřejmě i chválou) šetřit nemusí. Tady pouze citujeme:
„Na konferenci jsem byl poprvé, odnáším si spoustu poznatků a inspirace, kterou využiju v našem týmu, ale nasdílím i do dalších týmů. Perfektní výběr přednášejících Kafe skvělé, jídlo výborné, lokalita excelentní. Odnáším si – CX je emoce, CX framework, zjednodušovat lidem život, 86% zákazníků chce self service. Nedívat se na absolutní čísla, RFM analýza GPTs“ – Newtonmedia.cz
„Z přednášek jsem si odnesla spoustu zajímavostí z fungování jiných firem. Co je potřeba zlepšit, na co se zaměřit a co zlepšovat 🙂 Pracovně mě to obohatilo v rámci servisu se zákazníky. Mimochodem, přednáška paní Martiny Hallové byla třešnička na dortu.“ – Kkboty.cz
„Spoustu nových informací, 2 kila na víc.“ – Albi.cz
„Pocit sounáležitosti s lidmi z různých společností, ale se společnými cíli v oblasti zákaznického servisu, i se společnými problémy (např. komunikace se zákazníky). Vědomí silné podpory v této oblasti formou nabízených kontaktů, materiálů, konferencí apod. pro všechny, kdo se této oblasti chtějí věnovat a dále se v ní vzdělávat a realizovat. V neposlední řadě jsem sledoval o způsoby a formy samotného prezentování, protože své zákazníky také školíme na nové produkty, školíme naše servisní partnery, kteří provádí servis pro koncové uživatele. Zúčastnil jsem se takovéto konference poprvé a byl jsem plně spokojen, příjemně překvapen celým průběhem a organizací, neměnil bych vůbec nic a rozhodně se zúčastním i dalších takových akcí, dává mi to smysl a dodává chuť a energii do další práce.“ – Lixil.com
„Účastnila jsem se potřetí a vždy jsem naprosto nadšená, protože všechny přednášky mají smysl a z každé si něco odnesu. Parádně nastaveno vše, moc se mi líbilo, že první přednáška nastavila laťku mega vysoko, takže nadšení hned na začátku po ránu :)“ – Affilbox.cz
„1. používať pozitívny slovník 2. aktívne počúvať 3. číslo samé o sebe nie je žiadna informácia, číslo má hodnotu vždy len vo vzťahu ku kontextu.“ – Superfaktura.sk
„Všechny firmy řeší stejné problémy = klienta. Hodně firem stojí ještě v zákaznické péče hodně pod námi, jsou na začátku cesty. Topologie psychologického rozdělení lidí pro lepší verbální komunikaci s klientem.“ – AAAauto.cz
„Nové poznatky pro zlepšení naší práce, zkušenosti ostatních a poznání nových nástrojů pro svou práci.“ – Coffeegarage.cz
Celá konference z pohodlí kanceláře nebo domova
I když už je konference za námi, stále si můžete všechny přednášky užít z pohodlí vaší kanceláře, nebo z vašeho domova. Stačí si pořídit záznam konference SupportDay 2024. Cená záznamu je taková, aby se vyplatil vznik sestřhu – tedy 1500 Kč (z původní ceny vstupenky 3450 Kč bez DPH). A to je velmi dobrá cena za celý den přednášek, které nikde jinde neuvidíte.
Chci záznam z celé konference
Nejenže získáte záznam z letošní konference, ale také všech konferencí od roku 2016
Zmíněné jídlo do balíčku se záznamem bohužel neprotlačíme, o to víc si záznam ale užijete z pohodlí u sebe na počítači, bez spěchu, s nekonečným přehráváním. Právě krátké pauzy byly zmiňované jako něco, co by šlo do další konference vylepšit.
K dispozici vám bude i archiv všech přednášek z předchozích ročníků konference od roku 2016.
A samozřejmě pokud máte nějaké otázky, nebo s námi chcete posdílet, co a jaké téma z přednášek vás zaujalo nejvíce, napište nám na info@supportbox.cz. Za zpětnou vazbu jsme vždy rádi.
Ještě jednou velké díky a už teď se těšíme na další ročník!
Mário je majitelem SupportBoxu. Zákaznickou péči vnímá jako jednu z nejdůležitějších součástí podnikání každé firmy.
Další články autora