E-mailová komunikace

Všechny e-maily z více schránek na jednom místě, bez složitého přihlašování a odhlašování. SupportBox dá vaší e-mailové komunikaci řád a zajistí stoprocentní pozornost každé zprávě, a to i při spolupráci v týmu.

Vyzkoušet zdarma

Komunikujte z jedné aplikace

Více e-mailových schránek na jednom místě

Nekontrolujte několik e-mailových schránek jednu po druhé. Mějte je všechny před očima. Hned uvidíte, co je potřeba vyřídit.

Komunikejte z jedné aplikace
Konec chaosu v komunikaci

Konec chaosu v komunikaci

Snadné delegování kolegům

Vyhněte se komunikačnímu šumu při předávání e-mailů v týmu. Jednoduché přiřazování vám zajistí přehled o tom, které zprávy už někdo řeší a na co je nutné se zaměřit.

Konec chaosu v komunikaci

Zjistíte, co si o vás zákazníci myslí

Získávání zpětné vazby / hodnocení spokojenosti

Zjišťujte neustále, co děláte dobře, a kde je prostor pro zlepšení. Pravidelný feedback pomůže zdokonalit vaše služby a zákazníci to ocení.

Zjistíte, co si o vás zákazníci myslí
Nikdo neodpoví dvakrát

Nikdo neodpoví dvakrát

Zamezení duplicitním odpovědím

Vyhněte se situaci, kdy klientovi omylem odpovíte vícekrát, a spolehlivě tak předejtěte zbytečným zmatkům.

Nikdo neodpoví dvakrát

Šetříme čas

Šablony zpráv

Stačí dvě kliknutí a do zprávy vložíte jakýkoliv přednastavený text. Ušetříte si hromady času, který můžete věnovat poskytování kvalitnější péče.

Šetříme čas
Předávejte si informace v týmu

Předávejte si informace v týmu

Interní poznámky

Ušetřete si zbytečné přeposílání e-mailů v rámci týmu. Jednoduché poznámky zjednoduší a urychlí interní komunikaci a navíc se nemůže stát, že by omylem skončila u zákazníka.

Předávejte si informace v týmu

Rychle zjistíte, jak na tom jste

Přehledné statistiky

Měření je základ kvality. Zjistěte, jak na tom vaše zákaznická péče skutečně je, a zlepšujte své služby s reálnými daty v ruce.

Rychle zjistíte, jak na tom jste
Stavy jednotlivých konverzací

Stavy jednotlivých konverzací

Vidíte všechny změny ticketu

Mějte jasný přehled o stavu všech e-mailů. U každého ticketu vidíte, kdo jej kam přesunul, či které pravidlo jej automaticky zpracovalo.

Stavy jednotlivých konverzací

A spousta dalších skvělých funkcí

Hromadné akce na jedno kliknutí

Potřebujete zprávu oštítkovat, přiřadit kolegovi a přesunout do složky na jedno kliknutí? Není problém.

Jednoduchý, jako klasický gmail

Bojíte se, že se budete muset učit používat nový nástroj? Nemusíte, se SupportBoxem se rychle sžijete, jeho používání je podobné, jako jakéhokoliv jiného e-mailu.

Hromada integrací

Snadno propojíme SupportBox s vaší oblíbenou aplikací a ihned u e-mailu uvidíte veškeré informace o zákazníkovi. Podívejte se na všechny dostupné integrace.

Webhooky

Potřebujete si zaznamenávat e-maily u zákazníků ve vašem e-shopu, či ERP? Skrze webhooky vám předáme veškeré informace o konverzaci a vy si je můžete u sebe uložit.

Jazyky

Komunikujete s klienty v různých jazycích? Není problém, umíme jich desítky. Pokud máte cizojazyčné kolegy, snadno jim přepnete SupportBox do angličtiny.

Notifikace

Žádná zpráva vám neuteče díky notifikacím do prohlížeče, či e-mailu.

Automatizace e-mailů

Šetříme vám čas a pomáháme zjednodušovat nejčastější činnosti. Díky řadě automatizací bude práce na podpoře hračka.

A další skvělé funkce připravujeme

Nové funkce přidáváme neustále. Pokud jste zde nenašli funkci, kterou potřebujete, napište nám, možná už ji máme, nebo ji rádi připravíme.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00