22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

Facebook Messenger

Populární a celosvětově známa aplikace pro chatování.

Facebook Messenger, často zkracovaný jen na hovorové Messenger, je americká aplikace, která vám umožňuje posílat si s přáteli, známými, rodinou, kolegy a dalšími lidmi, zprávy zcela zdarma. Vše je závislé pouze na připojení k internetu.

Messenger se těší velké oblibě a je rozšířený po celém světě. Jednoduše a velmi pohodlně se díky němu spojíte s kýmkoliv a ať jste kdekoliv.

Komunikace prostřednictvím Messengeru si své místo našla i v byznyse a stává se nedílnou součástí každého podnikání. Zákazníci rádi firmu kontaktují právě přes Messenger, protože je to pro ně přirozené. Komunikují tak se svými přáteli, proč ne i s firmou, kde chtějí utratit své peníze.

Pokud vám na zákaznících záleží, určitě jim tuto možnost dopřejte – ocení to.

Výhody samotného Facebook Messengeru

  • velká oblíbenost mezi celou populací
  • rozšířený a dostupný po celém světě
  • zdarma
  • jednoduchá obsluha na desktopu i mobilu
  • rychlost
  • jednoduché propojení bez nutnosti znát podrobnější kontaktní údaje

Obsluhovat více komunikačních kanálů může být pro zákaznickou péči náročné. V SupportBoxu děláme vše proto, abychom vám komunikaci se zákazníky, co nejvíce zjednodušili.

SupportBox můžete propojit s vaší firemním Facebook stránkou (může jich být klidně i více) a jednoduše tak vyřešíte všechny příchozí požadavky z e-mailu, live chatu, telefonu a Messengeru pouze z jednoho jediného místa. Veškerou komunikaci budete mít přehledně pod jednou střechou.

Sjednocením vaší komunikace ze všech komunikačních kanálů ušetříte ohromné množství času a to nejen vaší zákaznické péči. Bude se vám příjemněji pracovat. Budete mít dostatek prostoru a spoustu užitečných informací o tom, jaký zákazník vám píše, abyste o vaše zákazníky mohli v klidu pečovat a rozmazlovat si je.

A především propojením Facebook Messengeru a SupportBoxu se zcela vyhnete tomu, že vašemu zákazníkovi nebude na vaší sociální síti odpovězeno.

Jak uvidíte celou komunikaci z Messengeru v SupportBoxu?   

Výhody propojení Facebook Messengeru a SupportBoxu 

  • Všechny dotazy vyřešíte z jednoho místa.
  • Zákazníci se vždy dočkají odpovědi během chvilky i když vám budou psát na váš Facebook.
  • Žádné zbytečné překlikávání mezi několika aplikacemi.
  • Žádné hlídání několika zdrojů příchozích dotazů.
  • Snadné propojení.
  • Pohodlné odbavování dotazů vašich zákazníků.
  • Větší informovanost operátora o tom, kdo mu píše.
  • Dotazy zákazníků řešíte efektivněji a na vyšší úrovni.

Přehledný návod na propojení

Podrobný návod, který vás provede aktivací krok za krokem je k dispozici přímo tady → Jak propojit Facebook Messenger a váš SupportBox?

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00