22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

OptimSys

Vytváří systémy pro telefonní ústředny a komunikační řešení.

OptimSys je česká společnost, která se už od roku 2004 zabývá tvorbou vlastního telekomunikačního řešení. Jejich systémy a telefonní ústředny dodávají pro call centra, dispečinky, linky zákaznické péče, telemarketingové kampaně a spousty dalších.

Pro vývoj svých systémů využívají moderní softwarové technologie. Ke každému řešení mají k dispozici také uživatelsky příjemné a interaktivní webové rozhraní, které může být doplněno doprovodnými mobilními aplikacemi jako je například OptimCall.

Co vše nabízí telefonní ústředny od OptimSys?

  • jednoduché ovládání
  • zapojení mobilních telefonů
  • propojení s dalšími aplikacemi (CRM, helpdesk, …)
  • automatické hlášky
  • IVR automat
  • nejrůznější možnosti směrování vašich hovorů
  • unikátní funkce pro správu mobilních hovorů a SMS
  • nahrávání hovorů
  • historie hovorů
  • statistiky
  • řízení front hovorů
  • API
  • notifikace do e-mailu
  • funkce Klikni a volej
  • pracují s technologiemi řeči
  • koncept jednoho čísla
  • volání přes ústřednu
  • a spousty dalšího…

Celý systém je možné vytvořit jen jako virtuální ústřednu nebo řešení nasadit přímo na váš server. Vše je řešeno individuálně a vytvořené přímo na míru konkrétnímu klientovi a jeho potřebám.

Pokud se rozhodnete telefony napojit přes OptimSys i do vašeho SupportBoxu společně vás celým procesem provedeme. Nejprve zhodnotíme váš současný stav a na jeho základně pro vás připravíme to pravé řešení, abyste ze společného propojení OptimSys a SupportBoxu vytěžili maximum.

Přehledně zobrazené všechny příchozí i odchozí hovory včetně SMS v SupportBoxu

Dokonalý přehled o tom, jaký zákazník vám volá a o jeho objednávkách 

Výhody integrace OptimSys a SupportBoxu

  • Známé české řešení pro telefonní ústřednu.
  • Snadná integrace.
  • Individuální a osobní přístup.
  • Cenově dostupné řešení. Platíte jen za to, co skutečně využíváte.
  • Pokročilé funkce řízení, zpracování a automatizace hovorů.
  • Všechny dotazy vyřešíte pohodlně z jednoho místa – SupportBoxu.
  • Dotazy zákazníků řešíte efektivněji a na vyšší úrovni.
  • Zapojení pevných linek i mobilních telefonů.
  • Sběr dat a statistik pro zlepšování a optimalizaci vašich služeb.
  • Provoz formou virtuální ústředny nebo na vaší infrastruktuře.

Podívejte se na webinář, kde vám ukážeme, co vše moderní telefony dokáží

V rámci webináře vám na konkrétních příkladech z praxe ukážeme, jak můžete i vy být efektivnější a vytěžit z hovorů co nejvíce.

Na webináři se dozvíte:

❓ Co zákazník očekává.
❓ Jaké jsou nejčastější chyby v telefonickém rozhovoru.
❓ Co vše dokáží dnešní moderní telefonní systémy.
❓ Jak přes telefon více prodat.
❓ Jak si poradit s náročnými situacemi.
❓ Jak spojit sílu telefonů s dalšími komunikačními kanály.

Přehledný návod na přidání telefonu do SupportBoxu

Podrobný návod, který vás provede aktivací krok za krokem je k dispozici přímo tady → Aktivace telefonů od OptimSys v SupportBoxu.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00