22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

Raynet

Nejznámější české CRM s dlouholetou tradicí.

Raynet je české CRM. Pomáhá řídit a zlepšovat vaše vztahy se zákazníky. Integrace Raynetu a SupportBoxu je tedy samozřejmostí.

Napojení vám ušetří mnoho času. Na první pohled uvidíte u příchozí zprávy všechny důležité informace o daném zákazníkovi, které máte poznačené ve vašem Raynetu.

U zprávy se vám zobrazí:

  • název klienta
  • adresa
  • obchodní případy
  • rozjednané úkoly
  • naplánované schůzky
  • historii komunikace
  • vystavené faktury včetně informace o tom, v jakém jsou stavu (uhrazená, neuhrazená)

Nemusíte zdlouhavě otevírat nové okno prohlížeče a přihlašovat se do Raynetu zvlášť. Všechny důležité informace uvidíte na jednom místě. A pokud byste se přece jen potřebovali do Raynetu podívat, stačí se jen z pluginu prokliknout a rázem se dostanete přímo do administrace Raynetu na kartu daného zákazníka.

Nemusíte zdlouhavě nic dohledávat a ušetřený čas můžete investovat do vašich zákazníků.

Mějte všechny důležité informace o zákazníkovi hned u přijaté zprávy

Výhody integrace Raynetu a SupportBoxu 

  • Česká aplikace s dlouholetou tradicí.
  • Snadné propojení v pár krocích.
  • Všechny důležité informace o zákazníkovi z Raynetu máte zobrazené hned u příchozí zprávy.
  • Raynet plugin je možné využívat i v telefonech.
  • Veškerá komunikace, která probíhá v SupportBoxu se vám automaticky zapíše do Raynetu.
  • Propojení vám pomáhá udržet přehled o tom, co se se zákazníkem řeší, řešilo a řešit bude.
  • Dotazy zákazníků řešíte efektivněji a na vyšší úrovni.

Přehledný návod na propojení

Podrobný návod, který vás provede integrací krok za krokem je k dispozici přímo tady → Napojení SupportBoxu na Raynet.

Jak na zákaznické péči prodávat, pečovat a mít dokonalý přehled

Záznam společného webináře

Video ukázka propojení SupportBoxu a Raynetu

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00