22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

TEST ČESKÝCH E-SHOPŮ 2021

V podrobném 36 stránkovém reportu vám ukážeme, jak správně komunikovat se zákazníky na e-mailu, live chatu a FB Messengeru. Na reálných datech si ukážeme nejčastější chyby operátorů, podíváme se na rychlost odpovědí, nebo jaké dárky nabízí e-shopy nejčastěji, a spousty dalšího. To vše v porovnání s naším mystery shoppingem sexshopů z roku 2018. A na závěr nahlédneme i do zahraničí.

Získejte e-book hned

Popis knížky

Test zákaznické péče e-shopů, který jsme vydali v roce 2018, byl jeden z našich nejúspěšnější mystery shoppingů. Po třech letech jsme se rozhodli otestovat zákaznický servis e-shopů znovu a důkladněji. 

Získali jsme ohromné množství cenných informací o které se vámi rozhodně chceme podělit. A co je na tom nejlepší? Že vše vychází přímo z praxe – od reálných e-shopů, opravdových operátorů.

A co se všechno dozvíte?

  • Jak jsme e-shopy vybrali?
  • Jaký dotaz jsme poslali?
  • Jaké komunikační kanály e-shopy využívají?
  • Uvádí e-shopy své kontaktní údaje na webu?
  • Jak rychle e-shopy odpovídaly?
  • Jaká byla kvalita odpovědí?
  • Nabídly nám e-shopy slevu a dárek k objednávce?
  • Jak e-shopy obstály na live chatu a FB Messengeru?
  • Jak si vedli e-shopy v 2021 oproti roku 2018?
  • U jakého e-shopu se můžeme inspirovat?
  • Jak dopadly zahraniční e-shopy?
  • A spousty dalších užitečných informací vycházející přímo z praxe.

Vzdělávejte se kdekoliv

Další naše knihy a e-booky

Přečtěte si nejzajímavější tipy a triky, týkající se poskytování kvalitní a efekivní zákaznické péče.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00