E-BOOK
JAK ZÍSKÁVAT JENOM DOBRÉ RECENZEZdarma ke stažení
Stáhnout e-bookV podrobném 36 stránkovém reportu vám ukážeme, jak správně komunikovat se zákazníky na e-mailu, live chatu a FB Messengeru. Na reálných datech si ukážeme nejčastější chyby operátorů, podíváme se na rychlost odpovědí, nebo jaké dárky nabízí e-shopy nejčastěji, a spousty dalšího. To vše v porovnání s naším mystery shoppingem sexshopů z roku 2018. A na závěr nahlédneme i do zahraničí.
Test zákaznické péče e-shopů, který jsme vydali v roce 2018, byl jeden z našich nejúspěšnější mystery shoppingů. Po třech letech jsme se rozhodli otestovat zákaznický servis e-shopů znovu a důkladněji.
Získali jsme ohromné množství cenných informací o které se vámi rozhodně chceme podělit. A co je na tom nejlepší? Že vše vychází přímo z praxe – od reálných e-shopů, opravdových operátorů.
Vzdělávejte se kdekoliv
Přečtěte si nejzajímavější tipy a triky, týkající se poskytování kvalitní a efekivní zákaznické péče.
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2024 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena