Spuštěno za pár minut.
Bez IT týmu, bez implementačních poplatků.
Produktový rádce doporučí zákazníkovi zboží, včetně variant a doplňků (cross-sell i upsell). Stačí chatbota propojit s Googlem, Heurekou nebo vlastním URL feedem.
Naším cílem jsou kvalitní odpovědi – rychlé, správné a bez frustrace. Jiné nástroje se zaměřují na to, "kolik tiketů vyřeší AI", ale my se zaměřujeme na to, "Jak AI zákazníkovi pomůže, poradí a prodá."
Produktové feedy, interní databáze, CRM – agenti Lucy AI zvládnou cokoli, co jim zpřístupníte.
Díky integraci se Shoptetem, Shopify nebo přímo přes API, Lucy AI okamžitě odpoví zákazníkům, kde je jejich balíček.
Provedete úvodní nastavení, první dny agenty trénujete a za pár týdnů fungují samostatně. Po celou dobu je máte pod 100% kontrolou.
V e-mailech i live chatu AI agent reaguje v jazyce, ve kterém se zákazník ptá. Můžete také nastavit tone of voice, zda má používat emoji a podobně.
Vytvoříte AI agenta.
Natrénujete ho přidáním znalostí.
Otestujete v cvičném rozhovoru.
Podle potřeby přidáte
další znalosti a instrukce.
Získávejte a odpovídejte zákazníkům nonstop. I když vy a vaše konkurence spíte. Pro náročné dotazy můžete nastavit vlastní odpovědi.
Zapomeňte na stanovování priorit, štítkování a analýzu konverzací. Připravili jsme pro vás AI agenty pro nejčastější situace na zákaznické podpoře.
Cena 1 odpovědi Lucy AI na e-mail je 3 Kč
Cena 1 odpovědi Lucy AI v live chatu je 1 Kč
Naproti tomu stojí odpověď lidského agenta v průměru 28 Kč. To je až 90% úspora na jednu odpověď.
35 000 Kč | průměrná mzda |
+ 11 000 Kč | odvody |
+ 10 000 Kč | další náklady |
= 56 000 Kč | měsíčně |
Na základě dlouhodobých interních dat zvládne specialista v průměru
2 000
konverzací měsíčně.
56 000 Kč | |
/ | 2000 |
= | 28 Kč / konverzace / operátor |
Lucy AI využijete na 100 % pro komunikaci přes e-mail nebo live chat.
Hodně času vám Lucy také ušetří díky automatickým souhrnům hovorů. Sepíše detaily hovoru v několika poznámkách. Nemusíte tak nahrávku poslouchat znovu nebo si psát ručně poznámky.
Zvládnete to do 5 minut. Nejprve vytvoříte AI agenta a natrénujete ho přidáním znalostí. Následně ho otestujete v cvičném rozhovoru a podle potřeby přidáte další znalosti a instrukce. To je vše.
Začněte klidně s jedním a další přidávejte dle potřeby. Cena se odvíjí podle toho, kolik vám pomůže agent ušetřit práce. Jedna odpověď na e-mailu vás bude stát 3 Kč a odpověď na live chatu 1 Kč.
Ano, Lucy AI propojíte s e-commerce platformami Shoptet a Shopify téměř jedním kliknutím. Pokud máte vlastní řešení, propojíte ho pomocí API. Produktové feedy načítáte přímo z Google, nebo Heureka.
Díky propojení s vaší znalostní bází, produktovým feedem a postupným tréninkem tomu tak není. Kromě toho máte nad AI agenty 100% kontrolu a pro náročné dotazy můžete nastavit vlastní odpovědi.
Ano. AI agenty natrénujete jednou a zapojíte do libovolné e-mailové schránky nebo live chatu.
Pokud nebudete spokojení, neplatíte nic.
Nastavení aplikace zabere ani ne 10 minut
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2025 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena